شهریار شهریار
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 19 تير 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

 

 

عاشق نمي‌شوي که ببيني چه مي‌کشم

در وصل هم ز عشق تو اي گل در آتشم

 


بيچاره من که ساخته از آب و آتشم

با عقل آب عشق به يک جو نمي‌رود

 


صبحست و سيل اشک به خون شسته بالشم

ديشب سرم به بالش ناز وصال و باز

 


عمريست در هواي تو ميسوزم و خوشم

پروانه را شکايتي از جور شمع نيست

 


شاهد شو اي شرار محبت که بي‌غشم

خلقم به روي زرد بخندند و باک نيست

 


جز در هواي زلف تو دارد مشوشم

باور مکن که طعنه‌ي طوفان روزگار

 


با کس فرو نياورد اين طبع سرکشم

سروي شدم به دولت آزادگي که سر

 


لب ميگزد چو غنچه‌ي خندان که خامشم

دارم چو شمع سر غمش بر سر زبان

 


اي آفتاب دلکش و ماه پري‌وشم

هر شب چو ماهتاب به بالين من بتاب

 


تا بشنوي نواي غزلهاي دلکشم

لب بر لبم بنه بنوازش دمي چوني

 


اين کار تست من همه جور تو مي‌کشم

ساز صبا به ناله شبي گفت شهريار




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 25
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 8
|
مجموع امتـــــیاز : 8
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ