درد و دل درد و دل
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 


باور نکن تنهاییت را

من در تو پنهانم تو در من

از من  به من نزدیکتر تو

از تو به تو نزدیکتر من

باور نکن تنهاییت را

تا یک دل و یک درد داریم

تا در عبور از کوچه ی عشق بر دوش هم سر میگذاریم

دل تاب تنهایی ندارد

باور نکن تنهاییت را

هر جای این دنیا که باشی

من با تو ام تنهای تنها

من با تو ام هر جا که هستی

حتی اگر با هم نباشیم

حتی اگر یک لحظه یک روز با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر

با من بیا تا کعبه ی عشق

باور نکن تنهاییت را

با من بیا منزل به منزل




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 79
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 24
|
مجموع امتـــــیاز : 24
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ