دعای افزایش رزق وروزی دعای افزایش رزق وروزی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1393
نــویـــسنده : محمد محمدیان

-1 ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :
جهت وسعت رزق ومعيشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را
بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واين عمل را پنج هفته بجاي آورد وقبل از هر
بار خواندن سوره اين دعا را بخواند :
اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَيِّباً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب دَعْوَتَنَا مِنْ غَيْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ
الْفَضِيحَتِين الفَقرا وَالدِّينِ وَاِدْفَعْ عَنِّي هَذَيْنِ بِحَقِّ الامَامِيْن الحسن وِالحُسَين بِرَحْمَتِكَ
ياارحم الراحمين . فرموده اند اين ختم تاثير عجيبي دارد .
-2 دعاي گشايش رزق و روزي :
اللهم ارزقني من فضلك الواسع الطيب رزقا واسعا حلالا طيبا بلاغا لدنيا و الاخره صبا
و صباهنيئا مريئامن غير كد ولا من احد من خلقك الاسعه من فضلك الواسع فانك قلب
واسئلوا الله من فضله فمن فصلك اسئل ومن عطيتك اسئل و من يدک الملا اسئل
-3 دعا به جهت وسعت رزق :
جهت تنگي روزي و رفع فقر 04 روز روزي يكمرتبه سوره مباركه مزمل را
بخواند .
-0 دعا به جهت افزايش رزق و روزي :
براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگويد :
لا اله الا اللّه الملك الحق المبين .
-5 دعاي افزايش رزق وروزي :
جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز
بين الطلوعين )بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب( 14 مرتبه اسم مبارک
خوانده شود » يا باسط « .
-6 براي گشايش روزي صد مرتبه در روز بگويد :
يا وَهّاب
-7 ختم سوره مباركه طه جهت افزايش رزق :
سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او
فراخ شودواز جايي كه گمان نداشته باشد خدا براي او روزي برساند ،واگر در
هنگام طلئع آفتاب بخواند روزي تازه به او رسد واگر كسي اين سوره مباركه را
بنويسد وهمراه خود داشته باشد در پي پي هر حاجتي برود موفق گردد ، واگر
براي اصلاح بين دونفر بخواهد برود قبل از رفتن اين سوره را بخواند .
-8 دعا جهت توسعه رزق از امام جواد عليه السلام :
جهت وسعت رزق مكرر گفته شود :
يا من يكفى من كل شى ء و لا يكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى .
-9 براي گشايش در هر روز 77 مرتبه بگويد :
يا غَفور يا وَدود
-14 دعايى جهت زياد شدن رزق و اداءدين :
على عليه السلام فرمود: شكايت كردم به پيغمبر از قرض ، پس فرمود: بگو يا على
!پس اگر به قدر كوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرمايد. ان شاء اللّه
تعالى .
اللهم اغننى بحلالك عن حرامك و بفضلك عمن سواک .



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 0
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 0
|
مجموع امتـــــیاز : 0
بــــــرچـــسـبــــ‌ : دعای افزایش رزق وروزی ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ