درد ودل باخدا درد ودل باخدا
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 16 ارديبهشت 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

گريه افتاده ميان منزلم
 
آب بازي مي كند طفل دلم
 
جانماز من به آب افتاد و رفت
 
ناله ام در پيچ و تاب افتاد و رفت
 
اي خدا، من برد خود را باختم
هر چه بود و هر چه شد را باختم
 
اي خدا اصلاً حسابم را نپرس
 
هر چه مي پرسي جوابم را نپرس
 
من همينجوري بدهكار تو ام
 
من بدهكار گرفتار تو ام
 
چوب خطم پر شده چوبم نزن
 
هر چه باشد بر تو منصوبم، نزن
 
روح من شد مرتع ابليس تن
 
روح مجروح دلم كو؟ اي بدن
 
من معاذ الله گرفتار خودم
 
زخمي يك عمر آزار خودم
 
من غزال زخم دار خود شدم
 
با كه بگويم كه شكار خود شدم
 
اي سحرگاه دعا راهم بده
 
«راه آمين» در سحرگاهم بده
 
تار هاي صوتي من كوك نيست
 
ورنه شهر ساز من، متروك نيست
 
اي ملائك لااقل كاري كنيد
 
جان مولي، عبد را ياري كنيد
 
گفته باشم دل زدستم مي رهد
 
بي محلي كار دستم مي دهد
 
گفته باشم من دلم نازك شده
 
بي تكلف حرف هايم رك شده
 
وقت آن خود شد لهجه ما گل كند
 
اقتدا بر لفظ ما بلبل كند
 
اي خداوند زمين و آسمان
 
هر كجا هستي فقط با من بمان
 
زخم دارم كن آنچه، درمانم شوي
 
قاتل من باش تا جانم شوي
 
ميوه ام با همين كالي بخر
 
صحبتم را با همين لالي بخر
 
ركنت تسبيح ما را باز خوان
 
اين گره را زين معما باز كن
 
اصلاً از امشب ما، تنها تو باش
 
رهدار عالم دلها تنها تو باش
 
اي شريك خوب سودم را بده
 
سود آن شب ها كه نبودم را بده
 
اي خدا ماتم، به تشويشم نكن
 
جوجه گنجيشك تو ام كيشم نكن
 
اي كه گفتي انني كنت معك
 
ترس دارم از رفيقان كلك
 
ترس دارم در حوادث بد شوم
 
امتحانات آيد و من رد شوم
 
اي خدا تهران تجارت خانه شد
 
شهر تهران گوييا افسانه شد
 
عصر ما شب كردن از بي عاري است
 
خواب دل خوبست و بد بيماري است
 
عصر ما عصر هواداري شده
 
آسمان وقف زمين خواري شده
 
رحم در مردم به غارت رفته است
 
اين صله گويا تجارت رفته است
 
آب خوش خوردن در اين اقليم نيست
 
نان به نرخ يك نفر تسليم نيست
 
عده اي كار اداري مي كنند
 
عده اي مردم سواري مي كنند
 
اي خدا راي دل ما را بزن
 
حرف، فردا، دير اگر، حالا بزن
 
دورمان كن يا رفيق و يا شفيق
 
از گروه دزد و قطام طريق
 
ما را به عرفان راه ده
 
معرفت دادي دل آگاه ده



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 59
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 21
|
مجموع امتـــــیاز : 21
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ