متن و تکست آهنگ و ترانه اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری آلبوم کما ۳ متن و تکست آهنگ و ترانه اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری آلبوم کما ۳
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

اگه به تو نمیرسم

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند

دارو ندار من تویی به گریه های من نخند

از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی

دلخوشی تو نبودم دوستم نداشتی یک کمی

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

کد آهنگ اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری آلبوم کما ۳ 

دانلود آهنگ www.onlysms.ir اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری آلبوم کما ۳  

تست آنلاین آهنگ  




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 47
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 13
|
مجموع امتـــــیاز : 13
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ