متن و تکست آهنگ های گریه کن + ماه من+یکی هست از مرتضی پاشایی متن و تکست آهنگ های گریه کن + ماه من+یکی هست از مرتضی پاشایی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

 

 

گریه کن تو میتونی پیش اون نمیمونی

اون دیگه رفته بسه تمومش کن

گریه کن ته خطه عشق تو دیگه رفته

تو دلش یکی دیگه نشسته تمومش کن

چشم به راه نشین اینجا میمونی دیگه تنها

گریه نکن دیگه اون نمیاد خونه

دست بکش دیگه از اون طفلکی دل داغون

اون دیگه خوشه فکر نکن حالتو میدونه

تنها میمونی ، آخه اینو میدونی مثل اون پیدا نمیشه

اشکات میریزه آخه اون واست عزیزه

تـوی قـلـبـته هـمـیـشــه

یادش میوفتی دلت آتیش میگیره

میگی کاش برگرده پیشم

راهی نداری تو باید طاقت بیاری

آخــه مـیـدونـی نـمـیـشــه

  

  تست آنلاین آهنگ

دانلود آهنگ گریه کن از مرتضی پاشایی www.onlysms.ir

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود آهنگ ماه من از مرتضی پاشایی+"ماه منی"آخه تو ماه منی+پاشایی 

کد آهنگ آخه تو ماه منی از مرتضی پاشایی

 

  

  تست آنلاین آهنگ   

دانلود آهنگ ماه منwww.onlysms.ir

 

ماه من

هنوزم میشینمو سر رو زانو میگیرم

گریه میکنم برات کمی آروم میگیرم

نمیشه با تو نبود

نمیشه از تو نخوند

نمیشه حرفی نزد

نمیشه که بی تو موند

منم اینجا رو زمین تو توو سقف آسمون

نرو پشت ابر غم  یکمی پیشم بمون

آخه تو ماه منی ولی پنهونی ازم

میدونم یه دونه ای تو چی میدونی ازم؟؟...

---------------------------------------------------------------------------------------

کد آهنگ یکی هست تو قلبم از مرتضی پاشایی 

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دویاره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمی خونه

یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم  درو که میبست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمی تونستم جلویه راشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا

سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاکه ساعت رو دیوار

دوباره نمیخوام بشه باور من که دیگه نمیاد انگار 

  

 

دانلود آهنگ یکی هست تو قلبم

  تست آنلاین آهنگ

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 23
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ