من و تو من و تو
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان

من میگم: منو شکستن چشمه فانوسمو بستن

تو میگی: خدا بزرگه ماه و میده به شبه من

من میگم: آخه دلم بود اون که اوفتاده به خاکت

تو میگی: سرت سلامت آینه ها زلال و پاکه

<<اینه که فاصله ها رو نمیشه با گریه پر کرد یکیمون بهاره سر خوش یکیمون پاییز پر درد>>

من میگم: فاصله مرگه بین دستای تو با من

تو میگی: زندگی اینه حاصله عشق تو با من

من میگم: حالا بسوزم یا که با غصه بسازم؟؟!

تو میگی: فرقی نداره من که چیزی نمیبازم

من میگم: اینجا رو باختی عمری که رفته نمیاد

تو میگی: قصه همین بود تو یه برگی توی این باد




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 37
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ