بابک جهانبخش بابک جهانبخش
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 6 خرداد 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

متن و تكست آهنگ و ترانه دوستت دارم از بابک جهانبخش+بگم دوستت دارم

 

خیلی وقته دلم میخواد بگم دوستت دارم،بگم دوستت دارم،بگم دوستت دارم

از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم ، فقط تو رو دارم،بی تو کم میارم

نبینم غم و اشکو تو چشمات،نبینم داره میلرزه دستات

نبینم ترس توی نفسهات، ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام ،منم خسته از تمومه دنیام


منم سخت میگذره همه شبهام ،ببین دوستت دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی ،با من به دردای این دنیا میخندی

آروم میشم ببین ازغم و دلتنگی،بیا به هم بگیم دوستت دارم

دوست دارم من تو چشمای قشنگ تو ، دارم واست میخونم این آهنگ تو

هرچی می خوای بگو ازدل تنگ او ، بیا بهم بگیم دوست دارم

 

كد آهنگ و ترانه دوستت دارم از بابک جهانبخش+بگم دوستت دارم

  

دانلود آهنگ دوستت دارم از بابک جهانبخش www.onlysms.ir 

  تست آنلاین آهنگ




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 26
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 10
|
مجموع امتـــــیاز : 10
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
سحر در تـــــاریخ : 1390/6/10/4 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
ممنون !


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ