اس ام اس عاشقانه سری 1 اس ام اس عاشقانه سری 1
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 28 خرداد 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

مکن مستم که هوشیار تو هستم / مکن خوابم که بیدار تو هستم

 

میان خواب و بیداری جهانی است / مکن ترکم که غمخوار تو هستم . . .

****

آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود

 

چشم خواب آلوده اش را مستی و رویا نبود

لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت

دل همان دل بود اما مست و بی پروا نبود . . .

****

یک گوشه نشسته ام پر از تشویشم / نقاشی چشمان تو هم در پیشم

 

 زیباتر از آنی که تصور بکنم / من جز تو به هیچکس نمی اندیشم .

****

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم       که دگر بار از این گونه خطا ها نکنم


بوسه را داد و چو برداشت لبش از لب من       توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم

                ****

عشق یعنی آن نخستین حرفها / عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست / عشق یعنی هر چه در آن یاد توست . . .

****

پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه

چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم

دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه . . .

 ****

بار الها ، ای خدای عدل و داد / هرکه کرده یادی از ما زنده باد

ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد

 ****

پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم / باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم

یا نباید به سرآغاز تو نزدیک شوم / یا از آغاز به پایان تو عادت بکنم

بهتر آن است که چشم از تو بپوشم انگار / تا به چشمان پشیمان تو عادت بکنم . . .

 ****

عشق یعنی با تو خواندن از جنون / عشق یعنی سوختنها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن / عشق یعنی عقل و دین را باختن . . .

****

عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد

عشق یعنی سروهای سربلند / عشق یعنی خارها هم گل کنند . . .

****

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست . . .

*****

ما را کبوترانه وفادار کرده است / آزاد کرده است و گرفتار  کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا / از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است . . .

*****



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 36
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 11
|
مجموع امتـــــیاز : 11
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ