آغوش آغوش
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان

چقدر دلم گرفته!!

آغوشتو به غیر من به روی هیچکی باز نکن

منو از این دلخوشیو آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر

آغوشتو مقدسه

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربونه تو منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه

فقط تو آغوشه خودم دقدقه هاتو جا بزار

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار

مهر لباتو رو لبو رو تنو روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن به جسم و روح و تن من




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 35
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ