اس ام اس های داغ و جدید 1390 اس ام اس های داغ و جدید 1390
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 24 شهريور 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

مهربانی هدیه خداست و غرور هدیه شیطان. ما انسانها هدیه خدارو از هم مخفی میکنیم و هدیه شیطان رو به رخ هم میکشیم!

******

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست. دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.

*******

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست ، من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست.

*******

به حرمت خاطره مون ، به دوری فاصله مون ، به تنگی رابطه مون ، به یادتم ای مهربون.

*******

بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم / نفسی با دل من باش که تنگ است دلم..

********

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا میخوامت؟ / آخه بهترین رفیقی.

*******

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست.

******

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی ازآن خارج میشد و به من گفت نرو که بن بسته! گوش نکردم و رفتم و بن بست بود ، وقتی برگشتم و به سرکوچه رسیدم پیر شده بودم ، جوانی را دیدم که وارد کوچه میشد@

******

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

******

چشمانت را ورق بزن شاید در گوشه ای از آن من را به یادگار کشیده باشی.

*****

چشم ها راش شستم جور دیگر دیدم بازهم فرقی نداشت تو همان بودی که باید دوست داشت.

******

میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟

میخوام بشی تاج سرم.



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 42
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ