اس ام اس جدید و 20 (اس ام اس جدید) اس ام اس جدید و 20 (اس ام اس جدید)
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 24 شهريور 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

++++++++++++++++++

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

++++++++++++++++++

از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد بترس!

++++++++++++++++++

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم!!!
خداوند خطاهای من را و من لطف خداوند را!!!

++++++++++++++++++

در حافظه ی گوشی من نام شما نیست / ای دور زغم باور من نام شما چیست؟ / عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده! / نامت بفرست ثبت مجدد بشه بر لیست.

++++++++++++++++++

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

++++++++++++++++++

حرف عاشقانه یک چوپان به همسرش:
چشمان تو مانند پشکلی در سطل شیر است!

++++++++++++++++++

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..

++++++++++++++++++

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.

++++++++++++++++++

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

++++++++++++++++++

بر اثر شوخی غضنفر 45 نفر کشته و زخمی شدند! این حادثه وقتی رخ داد که غضنفر چشمای راننده اتوبوس را گرفته و بهش میگه اگه گفتی من کیم؟

++++++++++++++++++

بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنهاتر از ما باشد.

++++++++++++++++++

افراد فروتن همانند گلهای قالی اند ، نه انتظار باران را دارند نه دلهره چیده شدن. دائمی اند و ماندگار مثل شما.

++++++++++++++++++

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی... نترس گردوی کوچک! آنچه سیاه میشود روی تو نیست ، دست آنهاست!



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 38
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 10
|
مجموع امتـــــیاز : 10
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ