زیباترین اس ام اسهای عاشقانه زیباترین اس ام اسهای عاشقانه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 24 شهريور 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

++++++++++++++++++

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

++++++++++++++++++

++++++++++++++++++

چون که مقصودتویی منت ساقی نکشم شوق دیدارتودارم غم باقی نکشم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت.

++++++++++++++++++

نفس کشیدن واسه من معنی نداره / تاریکه دنیام بی تو خورشیدی نداره / دلم تو دنیا مثل تو هیچکسی رو دوس نداره...

++++++++++++++++++

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا حوصله مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا آتش طور کجا.

++++++++++++++++++

در خلوت من جزتو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تورا ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر ازتو دلم دلبر دلخواه نخواهد.

++++++++++++++++++

کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه  و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی.

++++++++++++++++++

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها / که چرا اینچنین سخت به خود میپیچد / شاید از راز درونش بشود کشفی کرد / شاید اوهم به کسی دل بسته است.

++++++++++++++++++

اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده.

++++++++++++++++++

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

++++++++++++++++++

عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

++++++++++++++++++

سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم / من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم / حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست / سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.

++++++++++++++++++

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

++++++++++++++++++

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

++++++++++++++++++

خاطرم نیست تواز بارانی ... یاکه از نسل نسیم ... هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، ... تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.

++++++++++++++++++

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد/ کس جای در این کلبه ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداریه دیوانه ندارد.



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 43
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
kimia در تـــــاریخ : 1392/4/21/5 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
اه.... واقعا عاشقانه و زیباست .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ