خاطره ی من و اون خاطره ی من و اون
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان

:میخوام یه خاطره تعریف کنم 

یه شب که ماه از پشت ابر سیاه بیرون اومده بود نشسته بودیم روبروی هم وهر دو یه فنجون چای دستمون  :بود و جرعه جرعه ازش میخوردیم و  با هم صحبت میکردیم

:تو چشماش خیره شدم و گفتم

ماه مشرقم من با تو عاشقم من با تو     

رقص آتیشم شعله میکشم من با تو

:یه لبخند زد و گفت

آرزوی من با تو بودنه روز مرگه من بی تو بودنه

:سرمو انداختم پایین مثل اینکه خجالت میکشیدم اما زیر لب گفتم

من عاشقتر از پیشم دارم عاشقترم میشم با تو چون شقایقها شراره ی آتیشم

:عجیب بود آروم گفته بودم اما شنید با دستش سرم رو بالا گرفت و گفت

من عاشقترم از تو دیوونه ترم از تو

:از حرفش خندم گرفت و با خنده بلند گفتم 

اگه مجنونه مجنونی من مجنونترم از تو

منو در بوسه غرقم کن نمیخوام عشق پنهونی برقصیم زیر این بارون در این دریای طوفانی

:بلند شدم که دستش رو بگیرم و با هم برقصیم که ادامه دادم

من بی تو نمیرقصم

:اونم گفت

من بی تو نمیخونم

:با صدای بلند داد زدم

نباشی در کنار من من زنده نمیمونم

:با هم با یک آهنگه ملایم شروع کردیم به رقصیدن که سرش رو آورد نزدیکه گوشم و گفت

عاشقت منم

:منم در جوابش گفتم

عاشقم تویی تو

با تو هم قسم ای همه کسم

:دوباره حرفه قبلش رو در حالی که محکم منو بغل کرده بود تکرار کرد

آرزوی من با تو بودنه روز مرگه من بی تو بودنه

بعد از رقصیدن زیاد خسته شده بودیم رفتیم کنار پنجره ماه و ستاره ها همه با حسادت تمام جای اینکه در جشن ما شرکت کنن سعی میکردن جلوی ما خودنمایی کنن من خیره بودم و این همه حسادت رو باور نمیکردم در همین حال دستم رو فشار داد و گفت همه ی این ماه و ستاره ها و این آسمون بزرگ یک تار موی تو هم نیستن به خاطر همین برات خود نمایی میکنن لبخندی زدم و سرم رو روی شونش گذاشتم و     

.از کنار پنجره دور شدیم و اون پشت سرمون محکم پنجره رو بست

این مطلب رو میتونین در وبلاگ عزیزترینم هم مشاهده کنید

www.setare.tk




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 28
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ