اس ام اس عاشقانه آذر ماه 90 سری چهارم اس ام اس عاشقانه آذر ماه 90 سری چهارم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 20 آذر 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

اس ام اس عاشقانه

اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار / میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار . . .

با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن . . .

 


نه به اون عشق و امید و آرزو / نه به این جنگ و جدال و گفتگو
نه به اون گریه و دوستت دارم و دلتنگی / نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی
نه به دلبستگی ات نه به این خستگیت . . .

عشق او اندر آوردم به بند / کوشش بسیار نامد سودمند . . .

چه روزگاری ، چقدر سرکاری ، خصالم کن از این عشق
بگو دوستم نداری . . .

کسی را دل مگر سنگ باشد / که بگذارد کسی دلتنگ باشد . . .

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند . . .

از آبشار پرسیدم تو کیستی ؟ گفت : اشک کوه
گفتم : از چه میگریی ؟ گفت : از جدائی دوست . . .

سلامت بگویم که در خاطری / گر از چشمم دوری به دل حاضری . . .

زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست / نام دلجوئی که همراهان نام اوست . . .

تنها کسانی ما را می رنجانند که همیشه کوشیدیم از ما نرنجند . . .

مگر میشود با سنگ انداختن های پیاپی در آب ، ماه را از آب گرفت . . . ؟

هفت راز خوشبختی :
متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن
زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش
البته مثل من !!

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم
شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم . . .

اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت
اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت . . .

ای به خلوتگه دل محرم راز / با پیامی دل ما را بنواز
گر بگیری ز دلم تو خبری / میکنم هدیه به تو بال و پری . . .

دریا که بزرگ شد ، نگاهش نتوان کرد / دو دل که یکی شد ، جدایش نتوان کرد . . .

از دور برایت گلی میفرستم که نامش سلام و بویش عطر دوستی
و پیامش غم دوری توست . . .

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

کمکم کن ، نذار سهم من از دوست داشتن تو فقط حسرت باشه . . .

زندگی تلخ تر از مرگ بود گر تو نباشی / بعد از این مرده حسابم کن و بگذار بمیرم . . .

یادگاری از تو مونده چهار تا گلدون زرشکی / روی گلدونا نوشته تا ابد تو خود عشقی . . .

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد . . .
تو میرسی و در نگاه گرم و مهربان تو / دوباره محو میشود تمام ناتوانی ام . . .

شمع اگر پروانه را سوزاند ، خیر تز خود ندید / آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را . . .

سلامی با اشک ، اشکی چون شمع ، شمعی چون نور ، نوری چون ماه
ماهی چون تو . . .

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست / ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
درویش نگاهیم ولی با لب خندان . . .

امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم / شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر . . .

به تو ساده دل ندادم ، که بری ساده ز یادم . . .

هزاران دهقان برای آمدن باران گریه کردند ، اما خدا فکر کودکی بود که کفشهایش
سوراخ بود . . .

گاه گاهی به درد دل خود میخندم / خلق دارند تصور ، که دلی خوش دارم . . .

هر کجا دور از تو باشم نازنین غربت نشینم / هر کجا پایت گذاری ، خاک نرم آن زمینم . . .

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم / با اشتیاق دیدنت ، دل را فدایت میکنم . . .

خانه های جدول زندگی ام را دستان مهربانت یک به یک پر کرد !
رمز جدول چنین بود “دوستم بدار”

آنقدر آه کشیدم ز جهان سیر شدم / صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نام مرا چه زود بردی از یاد
من حبه ی قند کوچکی بودم که
از دست تو در پیاله ی چای افتاد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مرا دید و نشناخت
این بود درد …
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من و تو
برای رسیدن به هم
هیچ چیزی کم نداریم
به غیر از
یک معجزه!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه بسیار نگاه ها …
در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند
و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه میزنند .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگتنهاییم تنها ترین باشی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قلبم را در مجرای کهنه ای پنهان می کنم، در اتاقی که دریچه ایش نیست. از مهتابی به کوچه ی تاریک خم می شوم و به جای همه ی نومیدان می گریم………..!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
صدای پای تو که می روی
و صدای پای مرگ که می آید…
دیگر چیزی را نمی شنوم !
(حسین پناهی)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل بستن شبیه یه قصه ست
با یکی بود شروع می شه و
با یکی نبود پایان می گیره !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟ / تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت
تا به کی با ضربه های درد باید رام شد / یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد
بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار / خسته از این زندگی با غصه های بی شمار
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
همیشه سخت ترین سیلی را از کسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یکی کلمه است
((میگذرد))
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بودنت یک جور نبودنت یک جور در این دنیای جور وا جور دوست دارم بد جور.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من تو را ای عشق از کف داده ام. هم خودم را هم تو را گم کرده ام . آن من عاشق ، من دیوانه ، من نمیدانم کجا گم کرده ام. من نشانی های خود را می دهم . یک نفر باید مرا پیدا کند . یک نفر باید که با طوفان عشق ، این برکه خشکیده را دریا کند /.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دنیا روخیلى کوچیک مى بینم که بخوام بگم
یه دنیا دوست دارم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آنچه که هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند است پس بی نظیر باش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای مایه اصل شادمانی ، غم تو / خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو
از حسن تو رازها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی ، غم تو . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی تو گلشن چو زندونه به چشمم / گلستون آذر ستونه به چشمم
بی تو آرام و عمر زندگانی / همه خواب پریشونه به چشمم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت صاحل است . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای از خدا رسیده ، ای که تمام عشقی / در چسم خالی من ، روح کلام عشقی . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی / نیست ممکن هرکه عاشق شد
مگر عاقل شود . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم
عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روزم خوش است ، چراکه برای تو میخوانم
شبم خوش است ، چراکه برای من میخوانی
روزگارم خوش نیست ، چراکه باهم نمیخوانیم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
غمناک ترین ناله دلم ، بهانه دیدن توست ، تو بگو با دل بی قرارم چه کنم ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین
روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در ان زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است
به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم . . . ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش میشد همچو آواز خوش یک “دوره گرد”
زندگی را بار دیگر ، دوره کرد . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت / بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت
در کلبه تنهائی خود پوسیدم / بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته من میترسد که تو پژمرده شوی
که تو مرا به فراموشی شب ها سپری
که مبادا به دلم زنگ سیاهی بزنی
و به شب های امیدم تو تباهی بزنی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست
گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
زندگی در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهی شیرین است
دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست ، صاف و صادق بماند زیباست . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بازدلم یادشمامیکند یادهمان لطف وصفا میکند
این دل بی کینه همیشه تورا
برسر سجاده دعا میکند
گرچه درون دل ماجای توست
بازدلم یادشما میکند

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
برنگرد،
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت،نترس
فقط بیا
در خزان خواسته هام
کمی قدم بزن
تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک
از تو
خلاصه کردم
ای کاش می شد
یک بار
تنها همین یک بار
تکرار می شد!
تکرار
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد
پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر
من انتقــام دل را هرگــــــز نگیـــــرم از تو این رفتــه راه ناحــق در خون نشستــــه بهتر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چند روز پیش نشستم خلوتمو کشیدم… دیدم تو خلوته من دیگه جایی نداری…
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت , دوریت آمد به یادم , هستیم آتش گرفت.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قلب من تقدیم به کسی که هر از گاهی یادی از دل خسته ما می کند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ ….. گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست….
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شانه هایم زیر بار غم شکست
شاخه های سبز امیدم شکست
عشق ما در شیشه فرهاد بود
عشق شیرین ریشه اش در باد بود
هیچ کس حرف صداقت را نزد
هیچ کس دل را بر این دریا نزد
یک نفر امروز در چشمم شکست
یک نفر بار سفر بست و گسست
یک نفر با خاطراتم دور شد
یک نفر با قصه ها محشور شد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟ …..
نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ……
برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی …..
اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل ز دستم رفت و جان هم بی دل و جان چون کنم
سرّ عشقت آشکارا گشت پنهان چون کنم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هر که خوبی کرد زجرش میدهند
هر که زشتی کرد اجرش میدهند
باستان کاران تبانی کرده اند
عشق را هم باستانی کرده اند
هرچه انسانها طلایی تر شدند
عشق ها هم مومیایی تر شدند
اندک اندک عشق بازان کم شدن
نسلی از بیگانگان آدم شدند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش…….
امشب دلم بهانه دریا گرفته است…!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دیگر دلم از سنگ حوادث نهراسد/ این کاسه صد بسط به کرات شکسته است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نخواهم کشت دل را ، از چه باید بگذرم از تو ؟
سراسر باده ی عشقم ، سراپا ساغرم از تو
شهامت می کنم اما ، نه در ترکت عزیز دل
نمی گردددمی حتی ، جدایی باورم از تو
منم از سر گذشته آب تر ، در غرق این اقرار
به زخم عشق خون گشته تمام پیکرم از تو
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو با اغیار پیش چشم من می در سبو کردی
من از بیم شماتت گریه پنهان در گلو کردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش هرگز در محبت شک نبود
تک سوارمهربانی تک نبود
کاش بر لوحی که بر جان دل است
واژه ی تلخ خیانت حک نبود
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مهم نیست که او مال تو باشد… اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد مهم این است؛ که فقط باشد زندگی کند لذّت ببرد و نفس بکشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خیسم ز گریه……تنهاترم نکن
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت
زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت
چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم
آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت
روز میلاد ، همان روز که عاشق شده بود
مرگ با لحظه ی میلاد برابر شد و رفت
او کسی بود که از غرق شدن می ترسید
عاقبت روی تن ابر شناور شد و رفت
هر غروب از دل خورشید گذر خواهد کرد
دختری ساده که یک روز کبوتر شد و رفت

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 23
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ