براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 29 آذر 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

حسی دارم ، اگـــــر بدانی بد نیست /

شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست

الآن خیلی دلم بـرایت تنگ است /

در هــر صورت خبر رســانی بد نیست . . . . . .

ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟ /

ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟

امـــروز که از همیشه مشتاق ترم /

ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟ . . .

نسبت به تو حس کور میـلی دارم /

دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش /

چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 14
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 4
|
مجموع امتـــــیاز : 4
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ