♥♥♥ دنیای احساس ♥♥♥ دنیای احساس
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 18 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

                                

     رامین بی باک-آهنگ دنیای احساس

عکس رامین بی باک آهنگ دنیای احساس 246x300 متن آهنگ دنیای احساس  رامین بی باک

من با تو دنیای احساسم
عشقت رو از چشمات میشناسم

کنارت ساده آروم میشم
دیوونه ی حرفای شیرین و صدای تو میشم

آبی تر از دریاست اون چشات
دلم میلرزه با اون نگات

عشق پاک تو زیباست
از نگاهت پیداست
میبیـــــــــنم

روزای من شیرینه با صدات
اسممو بیار روی لبات

عشق تو تکیه گاهه
قلبت بی گناهه
میدونـــــــــم

من با تو دنیای احساسم
عشقت رو از چشمات میشناسم

کنارت ساده آروم میشم
دیوونه ی حرفای شیرین و صدای تو میشم

آبی تر از دریاست اون چشات
دلم میلرزه با اون نگات

عشق پاک تو زیباست
از نگاهت پیداست
میبیـــــــــنم

روزای من شیرینه با صدات
اسممو بیار روی لبات

عشق تو تکیه گاهه
قلبت بی گناهه
میدونـــــــــم




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 19
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: رامینـــ بـــﮯ باکـــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ