♥♥♥ تو رو با دنیا عوض نمیکنم ♥♥♥ تو رو با دنیا عوض نمیکنم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

 

عکس رامین بی باک آلبوم سوء تفاهم 179x300 متن آهنگ تورو با دنیا عوض نمیکنم   رامین بی باک

 

 

تو رو با دنیا عوض نمیکنم /بی تو دنیا واسم ارزش نداره
اگه تو نباشی غصه میاد و/ رد پاشو رو دلم جا میذاره

تو رو با دنیا عوض نمیکنم/ تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس/ پیش من میمونی
تو رو با دنیا عوض نمیکنم/ تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس/ پیش من میمونی

تو رو با دنیا عوض نمیکنم /تو رو به سادگی از دست نمیدم
دلی که گذاشتی پای عشق من /دیگه حتی به خودت پس نمیدم

این روزا هر کسی میرسه میگه / این دوتا چقد خوبن با همدیگه
عشقه بین من و تو موندنیه /هر چی که از تو باشه خوندنیه

تو رو با دنیا عوض نمیکنم /تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس/ پیش من میمونی
تو رو با دنیا عوض نمیکنم /تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس /پیش من میمونی

همه عشقمون واقعیه /آخه دلامون مال همه
هر چی بگم قشنگه عشقمون/ میدونم واسش خیلی کمه

تو رو با دنیا عوض نمیکنم /تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس/ پیش من میمونی




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 5
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 2
|
مجموع امتـــــیاز : 2
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: رامینـــ بـــﮯ باکـــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
sheida در تـــــاریخ : 1390/10/21/3 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
" دوستت دارم" تکه کلام تو بود. من احمق بودم که به آن تکیه کردم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ