♥♥♥ واسه چی دوست دارم ♥♥♥ واسه چی دوست دارم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

عکس رامین بی باک آهنگ واسه چی دوست دارم 300x273 متن آهنگ واسه چی دوست دارم   رامین بی باک

 

نمیدونم واسه چی دوست دارم
چطوری این همه بی قرارتم

تو که هیچوقت پیش من نمیمونی
چرا پس حس میکنم کنارتم

نمیدونم واسه چی دوست دارم
نمیدونم چرا عاشقت شدم

یه چیزی بگو بهم امید بده
نذار این حسو بگیرم از خودم

نمیدونم نمیدونم واسه چی تو رو میخوام
نمیدونم نمیدونم چرا میلرزه صدام

تو به من همیشه بی توجهی
نمیدونم نمیدونم چرا دنبالت میام

نمیدونم نمیدونم واسه چی تو رو میخوام
نمیدونم نمیدونم چرا میلرزه صدام

تو به من همیشه بی توجهی
نمیدونم نمیدونم چرا دنبالت میام




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 15
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 5
|
مجموع امتـــــیاز : 5
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: رامینـــ بـــﮯ باکـــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ