♥♥♥کــاشــــ مــﮯ فهمیدﮮ.... ♥♥♥کــاشــــ مــﮯ فهمیدﮮ....
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 24 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

   کاش می فهمیدی....

    دلم می خواهد باشی كنار تمام لحظه های بی كسی ام...

     دلم می خواهد برای گرفتن دستان مهربانت به دنبال ثانیه ها نباشم...

     دلم می خواهد تمام لحظه های بودنم را با تو پر كنم...

     چگونه فریاد برآورم كه نمی توانم بی تو....

     دلم می خواهد لحظه های گریه ام را تو مرهم باشی...

     دلم می خواهد دست های خسته ام را تو پناه باشی ...

     دلم می خواهد در تب و تاب كوچه پس كوچه های زندگیم تو یاورم باشی...

      دلم می خواهد سر در آغوش تو بگذارم و از این همه فاصله فرار كنم....

      كاش می فهمیدی وقتی در حصار محدودیت های دیوانه كننده ی زندگی اسیر می شوم

     چگونه بال رهایی را دست های تو قرار می دهم و به مدد رویای حضورت زندان غم را می شكنم...

      كاش می فهمیدی...

    دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم گرفته




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 9
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 4
|
مجموع امتـــــیاز : 4
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ