♥♥♥خیلـــﮯ دلم گرفتـــﮧ ♥♥♥خیلـــﮯ دلم گرفتـــﮧ
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 24 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

دلم گرفته....

                                 از پنجره خیابونو می بینم هیشکی توش نیست...

دوس دارم برم بیرون وسط خیابون بشینم نفس بکشم نفس عمیق......

از اتاقم از خونه از درو دیوار خسته شدم...

کاش سقف نداشت

نصف شبی به چه چیزایی گیر دادماااااااااااااااا

مامانم تو این جور موقع ها میگه باز جن زدت...هه

خبر نداره یه آدم بود زدو رفت و من اینطوری شدم ....

البته نمی دونم واقعا آدم بود!!!!!!

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 18
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 5
|
مجموع امتـــــیاز : 5
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ