♥♥♥ دلم، بشکنه حرفی نیست ♥♥♥ دلم، بشکنه حرفی نیست
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

دلم، بشکنه حرفی نیست / حقیقت رو ،ازت میخوام

بهم راحت بگو میری / حالا که سرد رویاهام

نمیدونم کجا بود که / دلت رو ، دادی دسته اون

خودت ،خورشید شدی بی من / منم ، دلتنگیه بارون

یه بار فکره منم کن که / دلم داغونه داغونه

تو میری عاقبت با اون / که دستام خالی میمونه

دلم بشکنه حرفی نیست / فقط کاش ،لایقت باشه

میرم از، قلبه تو بیرون / که عشقش ، تو دلت جا شه

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 18
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 5
|
مجموع امتـــــیاز : 5
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ