♥♥♥ منـــ میروم ♥♥♥ منـــ میروم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان


من می روم شاید رفتنم بهونه ای برای بودنم باشد

من می روم شاید تو تنهاییت تنهایی منو احساس کنی

من می روم شاید رفتنم به حسرت دیدنت پایان دهد

من می روم شاید رفتنم مرحم زخم های قلبم شود

من می روم شاید به غرور آتشینت پایان دهی

من می روم شاید نبودنم دلیل بودنت باشد

من می روم شاید نبودنم از بودنم گوید

من می روم شاید دل دیوونم بی تو آروم بگیره

من می روم شاید فرداها تو رو عاشق ببینم

من می روم شاید زیادی عاشقت بودم

من می روم شاید دل سنگیت یه کم آروم بگیره

من می روم شاید رفتنم زیباترین هدیه به تو باشد

من می روم شاید این بار تو دنبال من بگردی!

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 20
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ