♥♥♥ یکیــــــــــــ انگار ♥♥♥ یکیــــــــــــ انگار
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

یکی انگار میون ما
داره آتیش میسوزونه
یکی انگار میخواد ما را به خاک تیره بنشونه
یه دست غیب نامحرم زده بر سینه زخم غم
به سوز سینه میگریم
به حال خود در این خونه
غم درد دل مارا
کسی انگار نمیدونه
در این بازار بی مهری
متاع عشق ارزونه
چه دلگیرم چه دلگیر از شب یلدای بی پایان
اگر چه یاری از یاران کنار من نمیمونه
از این جمع گرفتاران
لبم خسته دلم خونین
بنال ای دل به حال من که درد من غریبونه
به هر یاری که دل بستم چو من سر در گریبونه
به هر چشمی که رو کردم
نگاه شو بر میگردونه
هر آن گل را که بوئیدم
شبی نشکفته پرپر شد
به هر کس راز دل گفتم
به من تیر ثنا گشته
غم درد دل ما را کسی انگار نمیدونه
در این بازار بی مهری متاع عشق ارزونه




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 16
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 5
|
مجموع امتـــــیاز : 5
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ