♥♥بیا تا لیلــﮯ و مجنون شویم ♥♥بیا تا لیلــﮯ و مجنون شویم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من

                           بیا با من به شهر عشق رو کن خانهاش با من

نگو دیوانه کو زنجیر گیسو را زهم وا کن

                                   دل دیوانه ی دیوانه ی دیوانه اش با من

بیا تا سر به روی شانه ی هم راز دل گوییم

                                                 اگر مویت به رویت شد پریشان شانه اش با من

                نگو دیگر به من اندر دل اتش نمیسوزد

                                               تو گرمم کن به افسونت گرمی افسانه اش با من

چه بشکن بشکنی دارد فلک بر حال سرمستان

                                            چو پیمان بشکنی بشکستن پیمانه اش با من

در این دنیای وا نفسای بی فردا

                                                                 خدایا عاشقان را غم مده شکرانهاش با من

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 28
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ