sms عاشقانه بهمن ماه sms عاشقانه بهمن ماه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 2 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

تو گرانمایه ترین تصویری . “من ” اگر قاب تو باشد کافیست….

********************************

.

.

.

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکه دمى اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

********************************

در انتهای نگاهت کلبه میسازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

********************************

یاد سهراب بخیر
آنکه تا لحظه خاموشى گفت : تو مرا یاد کنى یا نکنى ، من به یادت هستم.

********************************

دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست

********************************

با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب!

********************************

گر عشق گناه است و محبت کفر است ، کافر شده یک نفس گنه خواهم کرد

********************************

امروزقلبم درد گرفته بود……فکرکنم یک خورده تپل شدی جات تنگ شده!!!!

********************************

آرامش آن است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست. لحظه هایت آرام…..

********************************

 

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است
آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

.********************************.
.
تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ از آن بعد از اینهمه چشم انتظاریم . . .
.

********************************

.
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .
.

********************************
.
.
چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . .
.
********************************.
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست / بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم / ولی برای دل من مزار هم خوبست
.
********************************.

دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در انتظار دیدنت . . .
.
********************************

.
سفر کردی غروبی از کنارم / تو را ای کاش میشد ، باز دارم
تو میگفتی که می آیی دوباره / از آن روز دائما چشم انتظارم
.
********************************
.
انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی . . .
.
********************************

.
من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟
تو مرا خوب نگر ، شاید این بار ببینی که تو را منتظرم !
.
********************************

.
سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی / رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی
من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم / چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی
.

********************************

.
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد . . .
.
********************************
.
به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !
.
********************************
.
تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما / به شوق لحظۀ دیدار هستم

----------------

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست

.
.
.
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست
.
.
.
بی هیچ دلیلی “بیادت هستم” تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد
.
.
.
گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم
.

.
.
توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ، پس هر وقت آسمون دلت ابری بود با دنیا نجنگ ، فقط اوج بگیر
.
.
.
هیچ دلی بی بهانه نمیتپد ، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر !
.
.
.
قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند
.
.
.
بهترین ها همیشه میمانند ، شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند
.
.
.
عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت
.
.
.
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی
.
.
.
گاهی میان مردم
در ازدحام شهر
غیر از تو هرچه هست را فراموش می کنم …
.
.
.
من ندانم که کی ام
من فقط می دانم
که تویی،
شاه بیت غزل زندگی ام
.
.
.
میدونی الان دارم چی میخورم ؟

*

*

*

*
حسرت یه لحظه دیدنتو..!
.
.
.
میدونی وقتی بهت پیام نمیدم یعنی چی ؟ یعنی پیامی در حد مرامت ندارم !
.
.
.
اگر آرامش قلب دوست در این است که بداند که دوستش بیاد اوست، بدان که بیادت هستم…
.
.
.

علم بهتر است یا ثروت؟ باور کن هیچکدام! فقط ذره اى معرفت!
.
.
.
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی،دلم برات تنگ شده ،عزیز دل کجایی!
.
.
.
بندبند دل بنده به بندبند دلت بنده ، دلبند دل بنده دل بنده برات تنگه!
.
.
.
نگاهت کافیست تادرهواى آمدنت بمیرم،توهمیشه دعوتى،رأس ساعت دلتنگى…
.
.
.
۱؟

۲؟

۳؟

۴؟

۵؟

۶؟

۷؟

۸؟

۹؟

۱۰؟

۱۰۰؟

۱۰۰۰؟

۱۰۰۰۰۰؟

۱۰۰۰۰۰۰۰۰؟

۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰؟

۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰؟

۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰؟

تا کجا میخوای بشماری!
بیشتر از اینا میخوامت.
.
.
.
گل روتو گل نداره، پیش تو گل مثل خاره…
همه دنیا به چشمم، با همین یه گل بهاره
.
.
.
درفلسفه ی وفا چنین آمده است: ”دل وقف شکستن است..بیهوده نرنج!!!!”
.
.
.
اگر نهایت دوست داشتن در یک قطره باران است، من دریا را تقدیمت میکنم
.
.
.
آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد
.
.
.
به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند..
.
.
.
اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی! … فردا که به خودم برسی، حال و روزت دیدنیست….
.
.
.

همیشه حرارت لازم نیست…گاهی از سردی یک نگاه… میتوان آتش گرفت .
.
.
.
حـالا کـه میـخـواهـی بـروی …. لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار …. دلـم را فـرستــاده امـ
دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !
.
.
.
چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم…
.
یک صحرا گذشته است…
.
.
.
می سپارمت به خدا ….
خدایی که هیچ وقت تو را به من نسپرد !



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 11
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ