دریا بگذار دریا بگذار
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 2 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

 

دریا بگذار حرفامو به تو بگم همیشه

فقط با این کار تو دل من آروم میشه

گمشده ی من هنوز نیومده از سفر

به من نداده یارم از خودش حتی خبر

دریا چرا دل من امشب نمی شه آروم

غصه ی بی کسیهام چرا نمی شه تموم

مگه ما تو ساحلت دل همو نبردیم

بعدش با چشم گریون مگه قسم نخوردیم

تو که مهربونی از همه کس سر تری

برای دلداره من نامه هامو می بری

دریا اگر گذارت به شهر یارم افتاد

ازش بپرس که از من چرا نمی کنه یاد

بهش بگو تو ساحل، منتظرش نشستم

با این که بی وفا شد هنوزم عاشقش هستم.

 


 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 6
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 2
|
مجموع امتـــــیاز : 2
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ