دزدیده چون جان می‌رو دزدیده چون جان می‌رو
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 2 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 
دزدیده چون جان می‌روی اندر میان جان من

 

سرو خرامان منی ای رونق بستان من

 

چون می‌روی، بی من مرو، ای جان جان، بی تن مرو

 

وز چشم من بیرون مشو، ای شعله تابان من

 

هفت آسمان را بردرم، وز هفت دریا بگذرم

 

چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من

 

بی پا و سر کردی مرا، بی خواب و خور کردی مرا

سرمست و خندان اندرآ، ای یوسف کنعان من





|
امتـــــیاز مطلبــــ : 16
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ