بتراش ای سنگ تراش بتراش ای سنگ تراش
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 6 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

بتراش ای سنگ تراش

سنگی از معدن درد بهر مزارم بتراش

روی سنگ قبر من

عكسی از چهره ی زیبای نگارم بتراش

بنویس ای سنگ تراش عاقبت شدم فداش

بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش

رو نوشته هایی سنگ قبر من

تو با خون جگرم رنگی بزن

در كنار دل زخم خورده ی من

جلوه ای از یك دل سنگی بكش

سنگ تراش پایین این دل بنویس

عاشق زاری رو كشته با جفاش

بس كه روزو شب می جنگید با دلم

 

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 24
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ