دوستت دارم دوستت دارم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

گلچین اس ام اس با موضوع دوستت دارم

اس ام اس دوستت دارم

در غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم ، تاوان آن هر چه باشد ، باشد

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت دارم؛
این تعارف نیست
زندگی ِ من است!

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود ….

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

 

بگذار بگریزند
لحظه ها را می گویم

پروانه ها را
مخواه که آنان را بگیری
مخواه که آنان را نگه داری
که هر چه که هست جاودانه نیست
اگر نمی رفتی
نمی دانستم که دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

افسوس ….باید به “دوستت دارم“‏ هایت هم نمک می‏بستم تا کسی چشمش نزن

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن!

و

به توان ابدیت!

دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دیوانه نمی گوید دوستت دارم

دیوانه می رود تمام دوست داشتن را

به هر جان کندنی

جمع می کند از هر دری

می زند زیر بغل

می ریزد پای کسی که

قرار نیست بفهمد دوستش دارد…

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms
سرانجام

آن کـــس به خاک می‌افتد

که زودتر می‌گوید

دوستت دارم ….

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

برای بدست آوردنت نمی جنگم !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم !

دوستت دارم ،

فارغ از داشتنت ….

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

من نمی توانم بهت ثابت کنم دوستت دارم

زمان این کار را خواهد کرد

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت می دارم!
چونان بلوطی که زخم ِ یادگار ِ عشقی برباد رفته را!
ستاره ای که شب را
برای چشمک زدن!
و پرنده ای اسیر
که پرنده ی آزادی را!

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

می توان پر کرد

فاصله هایی بلــــــــــند را

با یک پیام ساده و کوتاه…

کافیست بنویسی :  دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

در میان هزاران کلمه تو را می یابم
تو را آرام و آهسته می بویم
و دوباره میان آنها پنهانت می کنم
تا ندانی که هنوز دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

راه های به تو رسیدن

محدود است اما من…

به اندازه ی تمام راه های

نرسیدن به قلبت،

دوستت دارم!!!

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا،بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین … دنیام می نویسم دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

تو می دانی که حتما ، دوستت دارم

نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم

سند هرگز نخوردستی دل من

بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

بی بهانه که دوستت دارم

ناشیانه که دوستت دارم

من که لمست نکرده ام ،اما

می زنم حدس بعد یک کاما

بوسه های تو خاصیت دارد

دل برایت اهمیت دارد

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت ، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟ عشق فقط میگه : تو ماله منی ، عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟ فقط میگه : توی قلب من زندگی می کنی ، عشق نمی پرسه چه کار میکنی ؟ فقط میگه : باعث میشی قلب من به ضربان بیفته ، عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟ فقط میگه همیشه با منی ، عشق نمی پرسه دوستم داری ؟ فقط میگه : دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms
دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم / به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم / بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم / ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

آن کس که می گفت دوستم دارد ، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد ، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت ، صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید : دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم ، چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

ای کاش کودک بودم تا احساست کنم ، ای کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم ، ای کاش تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم ، اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه تارم ، اما عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

میدونی چقدر دوستت دارم ؟

۱دونه !

ولی مردونه !

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

ای کاش می دانستی چقدر دوستت دارم ، چندیست بیمار وفایت شده ام ، در بستر غم چشم براهت شده ام ، این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی ، که من فدایت شده ام ، پس از مرگم بیا زیبا نگارم ، بیا با جمع دوستان بر مزارم ، سرت خم کن ببوس سنگ مزارم ، که من در زیر خاک هم چشم انتظارم

sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms sms

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 22
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ