اس ام اس عاشقانه 1 اس ام اس عاشقانه 1
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 26 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان


چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه...

کافیست بنویسی : دوستت دارم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا / تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بیشتر از دیروز ، کمتر از فردا ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدا ، بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه

 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست / یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست
 

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 21
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
sheida در تـــــاریخ : 1390/11/27/4 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سلام عزیزم. خوبی؟؟؟؟؟؟ دلم برات (.) شده. چرا نمیای فیس؟؟؟؟؟؟؟ حداقل یه پست رمز دار بذار تو همین وبت و بهم بگو که حالت خوبه. اگه خواستی بذاری لطفا رمزشو 8574 بذار یا مثلا تاریخ تولد خودت یا من(البته اگه یادته). البته اگه دوس داشتی.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ