متن آهنگ دردت به جونم از علی عبدالمالكی متن آهنگ دردت به جونم از علی عبدالمالكی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

مــن مـیـــرم واسه هـمــیـشه عــشق من
این دل تنهام واست تنگ میشه عشق من

حیف اون چشمات که اشک بریزن عشق من
ایـــن دل تــنهـا واست تـنـگ میشه عشق من

من میرم به خاطر هر دوتامون
فراموش کن تمام خاطه هامون

بــزار تا راحـت ازت جـــدا شـم بـــرم
شگون نداره اشک بریزن چشامون

دردت به جونم گریه نکن آروم جونم گریه نکن
بــزار تا راحت جدا بـشـیـم مـهربـونم گریه نکن

عشقت بمیره گریه نکن گریم میگیره گریه نکن
اشکاتو پاک کن و بزار برم دیگه دیره گریه نکن



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 41
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 11
|
مجموع امتـــــیاز : 11
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: علــﮯعبدالمالکــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ