متن آهنگ های دنیا و خاطرخواتم از پوریا عرفانی متن آهنگ های دنیا و خاطرخواتم از پوریا عرفانی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان


دنیا هر جور خواستی دلمو شکوندی
چشم خیسمو به کجاها کشوندی
هر چه داشتم یه روز ازم گرفتی
مثل همه پای حرفات نموندی
هر چه داشتم یه روز ازم گرفتی
مثل همه پای حرفات نموندی

دنیا خسته ام دنیا
دلم گرفته از همه آدما
دنیا خسته ام دنیا
نمیخوام دیگه طلوع فردا

دله خسته م توی جوونی پیره
آرزوهام توی دستات اسیره
میدونم که رسیده وقت رفتن
همین روزاس که دله من میمیره
میدونم که رسیده وقت رفتن
همین روزاس که دله من میمیره


رفتی ، هنوز چشم به راتم
محو نگاتم
خاطر خواتم

این دل ، هنوز چشم به راته
تو قلب من جاته
خاطر خواتم

دوستم نداری یه کم
اما من بهت میگم
خاطر خواتم

اصلأ تو منو نخوا
بذار منو چشم به راه
خاطر خواتم

اشک منو در نیار
پا رو قلب من نذار
خاطر خواتم
اشک منو در نیار
پا رو قلب من نذار
خاطر خواتم

وقتی ، تو نیستی این خونه
شبیه زندونه
خاطر خواتم

برگرد ، دلم برات تنگه
دلت مگه سنگه
خاطر خواتم


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 25
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: پــــــوریا عـــــرفانــــــــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ