اس ام اس عاشقانه 9 اس ام اس عاشقانه 9
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

کسی هست آغوشش را،شانه‌هایش رابه من قرض بدهد ؟  !

تا یک دل سیر گریه کنم؟!بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ته دیگ عشق  اول را هر چقدر که بسابی ،

چه با اسکاجدوست داشتن های بعدی چه با سیم ظرفشویی عاشق شدن های بعدی

از دلـت پاک نمی شود حالا تو هی بساب و از صدای نا هنجارش سر درد بگیر … !!

 

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است

وقتی با این انهدام  سخت از چشمانم افتادی .!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواهش میکنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم که مسبب همه ی اینهایی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

معنای شکست می شوی بعد از من

سروی که نشست ، می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو

تو مرده پرست می شوی بعد از من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی هست آغوشش را،شانه‌هایش رابه من قرض بدهد ؟  !

تا یک دل سیر گریه کنم؟!بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ته دیگ عشق  اول را هر چقدر که بسابی ،

چه با اسکاجدوست داشتن های بعدی چه با سیم ظرفشویی عاشق شدن های بعدی

از دلـت پاک نمی شود حالا تو هی بساب و از صدای نا هنجارش سر درد بگیر … !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیر سایه بون چشمات تو شبستون نگاهت

یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون

میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعضی از فرشته ها بال دارند و بعضیاشون ندارند مثل دوست ؛ تقدیم به تو فرشته ی بی بالم که به وجودت می بالم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همین که یاد من کردی تشکر

همین که مرهم دردی تشکر

در این دنیا که مردم بی وفایند

همین که باوفا هستی تشکر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در کوچه ی عشق عاشقی کمرنگ است

حرف دل عاشقان چه رنگارنگ است

وقتی که ریا روی محبت باشد

انگار تمام قلب ها از سنگ است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی آشیانه را شوق ماندن نیست

سنگ بر زمین انداز ، من خود پریده ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یاد من باش اگه سنگم ،اگه خاکم ،اگه رودم

برا تو خاطره گفتم واسه تو خاطره بودم

اگه بارون و بیابون منو گم کرده تو چشماش

گاهی وقتا مهربون شو ،گاهی وقتا یاد من باش



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 17
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ