اس ام اس عاشقانه 10 اس ام اس عاشقانه 10
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم

شاید به جرم عشق ما متهم باشیم

باز در حضور تو آشفته خویشم

در سفره عشقت درویش درویشم. . .

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم /

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم

 

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی

می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو / میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو .

آن هم در حوالی تو

هر چقدر هم که

زمستان باشد

بهاری ترین هوا

سهم من است

..

دلم غرق تماشا بود، رفتی / میان اشک و آه و دود رفتی

کنار حسرتی دیرینه ماندم / بهار من، گل من، زود رفتی . . .

love sms

شیرین بیانم!

مگر در تو چیست؟!

که وقتی اسانس یاد تو را می ریزم

پای عاشقانه هایم

درمان میکنی همه دردهایم را

و من غرق شیرینی ات می شوم!!

اس ام اس عاشقانه جدید

این روزها ذهنم جا ندارد

تو از آن لبریز می شوی و

در دلم می ریزی

….

پیامک عاشقانه

….

باران می بارد …

کاش تو باشی و

یک خیابان که

انتها نداشته باشد …
.
.
.
.
از کلام شیرینت که

عاشقانه می چکد

در دلــم

قند می سایند!

چند مرتبه

ذکر بگویم

نام تو را

به نیت عشق

تا آرام بگیرد قلبم

اس ام اس عاشقانه بهمن۹۰

خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند

تا برآورده شوند  . . .

حتی با ماسک خیال

نمی توان تنفس کرد

در هوای نبودنت

دلم را بردی

حرفی نیست

اما چرا

هوش از سرم؟!

دلبری٬ با دلبری دل از کفم دزدید و رفت

هرچه کردم ناله از دل٬ سنگدل نشنید و رفت

گفتمش: ای دلربا دلبر٬ ز دل بردن چه سود؟

از ته دل٬ بر من دیوانه دل خندید و رفت

دلم در بهشت دستان تو

من در جهنم دوری تو

و این عشق در برزخ انتظار تو

خدا بخیر کند آخرت را

دیوار دلم

پر شده از خاطراتی که

قاب گرفته ام

برای روز مبادا

پنجره چشمانت

خورشید دنیای من است …

باز و بسته که می کنی

روز و شب می شود

اینجا عشق قندیل می بندد

با این واژه های یخ زده

نگفته بودی

دمای نبودنت زیر صفر است

….

نقطه ی صفر مرزی ست
نگاهت
یک قدم آن طرف
یخ می بندم
بین قطب شمال و جنوب
چشم هایت

انگار دنیا خالیست…
مگر تو
چند نفر بودی…؟!!

خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو

میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو . . .

نـَــــه !!!

اِنــگـار … تـــــو مَـــرد ِ رَفتَــــــــن هَــــــم نیســـتی …

این بـــار جـــایمــان عَـــوَض !

تــــو بمـــان ؛

مَــن مَـــردانــه می رَوَم …

مَــردانـه ..

شیرینیِ تو

مزه دار می کند

این عشق را

فقط مانده ام چطور

طعمِ تلخِ فاصله را

از آن بگیرم ؟

بس است دیگر

تا کی

تا به کجا

می خواهی این دل را

تنگ خودت کنی

آسمان دلتنگی ام رنگش را باخته

بیا که من آسمان آبی می خواهم

دیریست

بر صندلی داغ تو نشسته ام و

سوالات عشق تمامی ندارد

نـگـاهـت که

در نگاهم بند می شود

نفسم بندِ عشق می شودو

پاره می شود

بـنـد دلـم

….

کاش نامت را با خط بریل می نوشتند!

صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد . . .

در جهنم تو که

یخ می فروشم

در دلـــــم

بهشت بر پا می شود

تمام واحدهای عاشقی را

پاس کرده ام

در دانشگاه عشق تو

عشقی که همچنان

در آن مشروط مانده ام

دستم

به عشق نمی رسد

نمیدانم؟!

قد من کوتاه است

یا عشق بلند

سردیِ فاصله که

کوران می کند

در این زمستان نبودنت

من می مانم و

این قلب یخی

آهنگ نیامدنت را که

سوز می نوازی

از نمکِ نبودنت

دلم شور می زند

این عشق

نمک گیرش کرده است

پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس . . .

این روزها

کوه به کوه می رسد

این آدمها هستند که

هر چقدر می روند

به هم نمی رسند



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 23
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ