من تنها نیستم... من تنها نیستم...
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 3 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

من تنها نیستم , اشکهایم را دارم , اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاری است .

من تنها نیستم , لحظه ها را دارم, لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه می میرند

تا حجم فاصله را کمرنگ تر کنند .

من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود .

چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم .

هر لحظه دوریت برایم یک دنیا دلتنگی است و چقدر صبور است دل من ,

چرا که به اندازه تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دور هستم .

ولی من باز چشم براهم... چشم به راهم تا آرامش را به قلب من هدیه کنی مهربان من





|
امتـــــیاز مطلبــــ : 20
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 7
|
مجموع امتـــــیاز : 7
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ