من پذیرفتم شکست خویش را من پذیرفتم شکست خویش را
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 6 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

من پذیرفتم شکست خویش را
پندهای عقل دور اندیش را
من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد آشنا دیوانه است

می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتنم دل شاد باش
از عذاب دیدنم آزاد باش
گرچه تو تنهاتراز ما می روی
آرزو دارم ولی عاشق شوی
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 41
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 16
|
مجموع امتـــــیاز : 16
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: , ♣دلـــ نوشتــﮧ , عکســــــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ