جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ »
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

داشم اومده میگه بهزاد فردا کنکور ارشد داری پشت پی سی نشستی؟

میگم: پـَـــ نــه پـَـــ پشت قاطر نشستم فردا با قاطر برم کنکور بدم

میگم اینطوری هم میشه ولنتاینو تبریک گفت دوستان ولینتاین مبارک زود میگه: پـَـــ نــه پـَـــ اسفندگان خودمون مبارک 
 
.
 
 
.
قلیون رو چاق کردم توپ.دود تمامه اتاق رو گرفته میگه ایول این همش دوده قلیونه؟
 
پ ن پ دوده متروییه که از زیر خونمون رد میشه زمینمون سولاخه دود میکشه بالا
 
.
 
.
 
.
تو صف دستشویی میکم: آقایون اگه ممکنه من بدون صف برم داخل کارم اضطراریه!
 
یکی میگه:سرپاییه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام برم توبستری شم !!
 
.
 
.
 
.
به مامانم میگم:یه چیز بنداز روبابا خوابه… میگه:پتو خوبه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میز ، میز خوبه !
 
.
 
.
 
.
با ماشین رفتم کنار یه پیرزنه که کلی باردستشه! میگم : حاج خانوم جایی میرین؟
 
 برسونمتون… برگشته میگه: میخوای کمک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام مخت رو بزنم !
 
.
 
.
 
.
 
تو مترو با دوست پسرم نشستم یکدفه بابام منو دیده میگه تویی دخترم !؟
 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی
 
.
 
.
 
.
 
محکم خوردم دادم در اومد… دوستم اومده میگه تو به ستون خوردی؟؟؟
 
پـَـــ نــه پـَـــ ستون حواسش نبود خورد به من دارم سرش داد میزنم!!!
 
.
 
.
 
.
مرده میره خواستگاری به دختره میگه با من ازدواج میکنی دختره میگه الان بگم ؟
 
میگم پـَـــ نــه پـَـــ پـَـــ نــه پـَـــ بذار بچمون به دنیا بیاد بعدن بگو.
 
.
 
.
 
.
سلام خوبی؟ پ ن پ من خوبم/ پ ن پ تو خوبی؟!/
 پ ن پ هیچکی خوب نی/ پ ن پ همه خوبن؟/ پ ن پ تو کیییی؟/
 اصلا به من چه/ اینجا کجاست؟/ من اعصاب ندارماااا اهههه دوباره قاطی کردم / یکی منو بگیره!!!!
 
.
 
 
.
 
زنگ زدم پیتزایی میگم:آقا دو تا پیتزا میخواستیم.میگه:به نام…؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به نام خداوند بخشنده ی مهربان.!!
 
.
 
.
 
.
مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : مرغ عشقن اینا ؟؟؟
 
 گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن …
 
.
 
.
 
.
 رفتم در خونه همسایمون. به دخترش میگم مامانت خونست؟
 
میگه : آره کارش داری !!! میگم پـَـــ نــه پـَـــ . . . اومدم ازش بپرسم ببینم مرغ همسایه غازه؟؟؟؟
 
.
 
.
 
.
به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه بخوری ؟
 
 پـَـــ نــه پـَـــ میخوام چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!
 
.
 
.
 
همه خوابیدن . بابا بزرگم خروپف میکنه . داداشم میگه بابابزرگه خروپوف می کنه؟
 
میگم پـَـــ نــه پـَـــ صدا مودم بابابزرگه داره کانکت میشه به اینترنت
 
.
 
.
 
.
میگم دیگه میخوام از ایران برم … میگه با آژانس مهاجرتی میری؟!
 
پـَـــ نــه پـَـــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر !
 
.
 
.
 
.
 
رفتیم کوه … دارم چوب جمع میکنم … میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
 
پـَـــ نــه پـَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت
 
.
 
.
 
.
 
سرم شکسته بود، رفتم دکتر، دکتره میگه بخیه بزنم؟؟
 
 گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دوتا کـــوک بزن میرم خونه میدم مـامـانــم با چرخ خیاطـی بدوزه
 
.
 
.
 
.
 
به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن
 
.
 
.
 
.
 
دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند. پـَـــ نــه پـَـــ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!
 
.
 
.
 
.
رفتیم غار علیصدر به رفیقم خفاش نشون دادم، میگه: وای خفاشه؟!
 
میگم:پ ن پ! بتمن بود،اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلأ!!
 
.
 
.
 
.
 
تو مترو با دوست دخترم نشستم یکدفه بابام منو دیده میگه تویی پسرم !؟
 گفتم پ ن پ ، من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی 
 
.
 
.
 
دوستم ازم میپرسه امتحاناتو خوب دادی؟میگم نه همشونو خراب کردم.میگه یعنی مشروطی؟
میگم ن پ شاگرد اول کلاس شدم الانم سلفم رایگانه!

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 53
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 14
|
مجموع امتـــــیاز : 14
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms پـــــَ نـــَ پــــَ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ