متن آهنگ همراه كدپيشواز ايرانسل از خواجه اميري متن آهنگ همراه كدپيشواز ايرانسل از خواجه اميري
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 20 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم
دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم
تحمل می کنم بی تو به هر سختی
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی
به شرطی بشنوم دنیات آرومه
که دوسش داری از چشمات معلومه
یکی اونجاست شبیه من یه دیوونه
که بیشتر از خودم قدرتو میدونه
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تو میخندی چه شیرینه
گذشتن تازه می فهمم تازه میفهمم
تو رو می خوام تموم زندگیم اینه
دارم میرم ته دیوونگیم اینه
نمیرسه به تو حتی صدای من
تو خوشبختی همین بسه برای من
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تومیخندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم تازه میفهمم



احسانــــ خواجــﮧ امیرﮮ




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 39
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 11
|
مجموع امتـــــیاز : 11
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: کـــد پیـشوازاحسان خواجﮧ امیرﮮ , احسانــــ خواجــﮧ امیرﮮ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ