متن آهنگ دنیای ویرونه از علی اصحابی به همراه متن آلبوم کولاک متن آهنگ دنیای ویرونه از علی اصحابی به همراه متن آلبوم کولاک
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 20 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

تو احساس منو بازیچه کردی

نفهمیدی که با دنیام چه کردی

داری می ری بدون من ولی باز

بدون شب گریه همرام میشه همراز

شب یلدای بی پایان و آغاز

نگاه کن چی به روز من آوردی

منو با رفتنت دیونه کردی

کدوم ویرونه رو باید بگردم

تو دنیای منو ویرونه کردی

تو احساس منو بازیچه کردی

نفهمیدی که با دنیام چه کردی

از احساسم تو دل نکن

چقدر دوری از عشق من

میشه چیزی بگی به جای رفتن

 

 

متن آهنگهای آلبوم کولاک از علی اصحابی

1-میشد که

نرفته یاد تو هنوزم از سرم

نمی تونم من از تو ساده بگذرم

گلم تا آخرم با چشمای ترم

گذشتی از منو نکردی باورم

میشد که یک کمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای

بگی که یکمی و یک دمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات

سکوت و بشکن و بگو منم دوست دارم و می مونم باهات

نرو بمون تویی تموم باورم

نگاه تو شده امید آخرم

قسم به عشقمون به لب رسیده جون

نرو باهام بمون نکن چشام و خون

میشد که یک کمی میشد که یک دمی میشد که لحظه ای

بگی که یکمی و یک دمی به فکرمی

بیا با اون نگات بیا با خنده هات

سکوت و بشکن و بگو منم دوست دارم و می مونم باهات

 

2- تیکه تیکه

حالم بده کنارم نیست

دوسش دارم و یادم نیست

می ترسم از این رفتن

رفتن و دیگه بر نگشتن

فکر من باش

می شد ای کاش

تیکه تیکه قلبم داره کم کم مثل یک شمع آب میشه

تیکه  تیکه جونم دل خونم با نبودت سراب میشه

دونه دونه دونه این دل دیونه بی بهونه تو رو می خواد

اگه تو نباشی ازم جدا شی غم دنیا سرم میاد

چشمام مثل بارون می باره آروم نداره

تنها تو می تونی که نزاری چشام بباره

بارون داره آروم میباره تو خیابون

می مونم تا همیشه چشم به راهت زیر بارون

 

3- چی شد

من ازت خاطره دارم چه جوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم همشون و جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی اما انگاری یه ساله

بیشتر از این نمونم بی تو خوشبختی محاله

کجاست اون خاطره هامون

چی شد اون هال و هوامون

چقدره دل نگرونم واسه آرزوهامون

تو که بی نام و نشونی کجا دنبالت بگردم

چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی هالم و بدونی

دارم از نفس میفتم کاش خودت رو برسونی

 

4- مغرور

خدا خوب می دونه که چی کشیدم

خدا می دونه چه زجری رو دیدم

سر حرفم تویی دنیا رو گشتم

آخه چرا شدی تو سرنوشتم

تویی که از من و عشق و دلم دوری

نمی فهمی منو بس غد و  مغروری

تویی که تا ابد همیشه لجیازی

نمی فهمی که داری چی رو می بازی

دوباره بازیچه نکن قلب منو که خیلی داغونه دلم

فکری بکن به هال من همین یه بار بزار که حل شه مشکم

میشه که تمومش  بکنی ولش کنی حرفای بچه گونه اتو

خسته ام دیگه نمی کشم سنگینی بهونه اتو

راحت از پیشم نرو خاطره هام و پس نده

حالا که عاشقت شدم ساده منو از دست نده

اینقدر یکدندگی نکن اینقدر نگو می خوام برم

چکار کنم عاشقتم نمیشه از تو بگذرم

 

5- ببار (خدا)

ببار بر حال زارم بی قرارم  بی قرارم

ببار ای ابر بارونی ببار بر حال زارم

که از تقدیر تلخم بی قراره بی قرارم

نشستم تا که برگرده زمونه خوشی هام

نیومد بیشتر شد روزگار ناخوشی هام

ببار ای ابر بارونی ببار

منفور و مترودم گلم خاکستر و دودم گلم

تبعیدی قلب زمین دور از تو نابودم گلم

من بی تو درگیرم خدا از بودنم سیرم خدا

جون می دم اینجا نم نمک هر لحظه می میرم خدا

من بی تو درگیرم هر لحظه می میرم

ببار ای ابر بارونی که از دنیا بریدم

از این نامهربونی ها به انتها رسیدم

از این نامردمی ها گرچه دلگیرم ولی شکر

که از قلب همین طوفان به ساحل ها رسیدم


6- تو نزدیکی

چه عطری داره این خونه کسی مثل تو مهمونه

به عشقت خنده رو لبهام همیشه از تو می مونه

تو فریاد منی سکوت و می شکنی

کنار لحظه هام تو هستی موندنی

تو نزدیکی به من که آرومه دلم می خوام  اینو بگم

چه خوشحالم که تو هستی            خوشگلم

تو هستی پیشم تو رو می بینم و به دنیا می گم و

گلم رو از تو باغ آرزوهام چیدم و

قشنگه لحظه هام وقتی خودم رو از تو می دونم

کنارت مثل یک سایه همیشه با تو می مونم

بیا با من بیا همیشه هر کجا

با تو حس می کنم  قشنگه لحظه ها

به چشم من تو زیبایی قشنگی مثل رویایی

 

7- شهر خاموش

شهر خاموش دلم به عشق تو روشن بود

تو کوچه های دل من به غیر تو کسی نبود

به گذشته که گذشت یه کوله بار خاطره

کابوس تنهایی من نشد که از یادم بره

مثل هر خاطره ای من فراموش شدم

سوختم و چیزی نگفتم شمع خاموش شدم

خاطره ها رو زیر پا گذاشتی و جدا شدی

ازت نشونی ندارم شبیه قصه ها شدی

دیدی چه اتیشی زدی به آشیونه دلم

نبودی و نبودنت که شد تموم مشکلم

دیدن تو واسه من زندگی دوباره بود

روی ماه تو امید من بی ستاره بود

آه از این تنهایی تو به دنیال کدوم دنیایی

 

8- سهم

آروم بشین و گریه کن هق هق تو سهم منه

حالام که بارون می زنه شروع عاشق شدنه

اگه قیامتم بشه باور من یه جون پناست

که عاشق شنیدن شرشر گرم گریه هاست

سهم بزرگی نمیشه هق هق بارونی تو

 این زجه های بی امون غربت و داغونی تو

من خودمم یه غربتم یه زار داغون و خراب

که روی ویرونه من ویرونه تر کرده حساب

 

9-  بایست

بین دنیای من و تو فاصله خیلی زیاده

امشبم خاطره هامون من و دست گریه داده

آی تو که رفتم از دلت بگو دلت به کی خوشه

بغض نبودنت عزیز داره صدام و می کشه

بایست و این فرصت و من نگیر

 غریبه مو  غربت و از من بگیر

رهام بکن از اینهمه هیاهو

روزای خوب رفته مون بگو کو

این آخر حرف منه تو لحظه های دلهره

نرو که تنهایی داره امون من رو می بره



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 16
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: علـﮯ اصحابـﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
Nima در تـــــاریخ : 1392/4/13/mohammadsam - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
خیییییییییلی عالی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ