شعر آهنگ در دل با صدای مهدی مقدم شعر آهنگ در دل با صدای مهدی مقدم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 20 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

من فقط در دلم رو گفتم نمی خواستم ببینم اشکاتو

نگو از حرفای من دلگیری نگو دوست نداری باشم با تو

من فقط تو رو تو دنیا دارم نمی تونم ببینم گریونی

نمیتونم بزارم از پیشم تو بخوای بری به این آسونی

من هنوز برای تو می میرم نمیدونم تو چه حسی داری

من هنوز خیلی تو رو دوست دارم نکنه بگی ازم بیزاری

چی شده بگو چرا می لرزی چرا گریه می کنی اینجوری

اگه دیشب به تو چیزی گفتم به خدا نداشتم هیچ منظوری

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 45
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: مــــهــدﮮ مقـــدم , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ