متن آهنگ " بهم می ریزه عشقمون " از مجید یحیایی متن آهنگ " بهم می ریزه عشقمون " از مجید یحیایی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

به من بگو چرا میری بگو گناه من چیه
بگو اگه بری دیگه همدم آه من کیه
کی داره آتیش می کشه به سرنوشت ما دوتا
داره جدامون می کنه یه آدم بی سر و پا

تویی که کوله بارتو می بندی و می خوای بری
یه روز پشیمون میشی و می فهمی که مقصری
من دیگه طاقت ندارم ببینمت با این و اون
آخه عاشق تو بودم نرو با من بمون

بهم بگو چرا داره بهم می ریزه عشقمون
تو رو قسم میدم نرو تو رو قسم میدم بمون
اون که می خواد تو رو ازم بگیره اینو می دونه
نفرین قلبمو ببر زندگیشو می سوزونه



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 18
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: مجیــــــد یحیـــــــایـــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ