متن آهنگ " عاشقتم " از سیروان و امید حاجیلی متن آهنگ " عاشقتم " از سیروان و امید حاجیلی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان
 
 

کی مثه من می تونه اِنقَدَر عاشقت باشه
بگو کی غیر ِ من ته ِ ته ِ دل تو تا ابد جاشه
باورش سخته اما می تونی بفهمی از حرفام
که اگه نباشی من همیشه بدون تو تنهام

اگه بدونی که چقد عاشقتم
می دونی احساسم به تو عزیز من
خاصه
دیوونتم داشتن تو با تو بودن واسه ی من
شانسه

اگه تو بخوای می تونی با دلم
کاری کنی که از کنارت برم
اگرم بخوای می تونی با نگات
به من بگی که دل منم تو رو می خواد
بگو تو همونی
که پیشم می مونی
هیشکی مثه من نمیاد
که تو رو فقط واسه خودت بخواد

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 42
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣متنـــــ و تکستــــ آهنگـــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ