متن آهنگ " خیلی دلم ازت پُره " از محسن یگانه متن آهنگ " خیلی دلم ازت پُره " از محسن یگانه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت
اینا تقصیر توئه و اون دل بیمار خودت

خیلی دلم ازت پره بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی می کنه دل از دل تو می بُره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی

می دونستم مزه ی عشقم دلتو می زنه
دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دست کم گرفتم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاس بیا بردار ببرش



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 56
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 16
|
مجموع امتـــــیاز : 16
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: محـــسن یگانــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ