متن آهنگ "فرصت زندگی" كار چشمات"كار من نیست"از سامان جلیلی متن آهنگ "فرصت زندگی" كار چشمات"كار من نیست"از سامان جلیلی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

متن آهنگ "فرصت زندگی" از سامان جلیلی
 



فرصت زندگی داری به خاطرم خطر نکن
به پای این شکسته دل جوونیتو هدر نده
حیف بمونی با غم عشق منه بی خانمون
به شعله ها نگاه بکن منم یه شمع نیمه جون
می شناسمت ای خوب من وابسته ای مثل خودم
من نمیخوام درگیر این مرگی بشی که من شدم
همین قدر بهت بگم خسته و وامونده شدم
تقدیر بی و فا میگه مهمون ناخونده شدم
این که بهت میگم برو خیال نکن که راحته
بدون که بعد رفتنت دلم فکر شکایته
نگاه بی تفاوتم ترسیده از برگشتنت
خواستم بیفته از سرت عادت دل تنگ شدنت
می شناسمت ای خوب من وابسته ای مثل خودم
من نمیخوام درگیر این مرگی بشی که من شدم
همین قدر بهت بگم خسته و وامونده شدم
تقدیر بی و فا میگه مهمون ناخونده شدم
تقدیر بی و فا میگه مهمون ناخونده شدم
فرصت زندگی داری به خاطرم خطر نکن
پای این شکسته دل جوونیتو هدر نکن
سخته گذشتن از همو عشقی که پوچ و خالی نیست
با سرنوشت چه میشه کرد وقتی دیگه مجالی نیست

 

متن آهنگ "كار چشمات" از سامان جلیلی و مهدی احمدوند


حتی عکستم ندارم که بزارم روبروم
اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم

خیلی وقته از تو دورم کاش صدامو بشنوی
کاش طلسم پر غرور این سکوتو بشکنی

اونقدر دلم گرفته که میخوام گریه کنم
این علاقه شدیدو به تو من هدیه کنم

تورو با غریبه دیدم بگو اون یار تو نیست
این همه دروغ میدونم مال چشمای تو نیست

حتی عکستم ندارم که بزارم روبروم
اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم



متن آهنگ "كار من نیست" از سامان جلیلی


من چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی
گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی

نمیدونم که چه جوری خیال کنم تورو ندارم
آخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم

واسم سخته جدایی بی تو دنیایی ندارم
زندگیم تیره و تاره بی تو فردایی ندارم

بی تو همدمی ندارم اصلا بی تو موندن کار من نیست
کاش بدونی که به جز تو هیچ کسی دور و برم نیس

وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه
بدون یاد تو و من لحظه لحظه پیش رومه

وجودت مال من بود از من تنها نگیرش
این تن خستموحالا وقتی میبینی اسیرش

چشمای تو مال من بود دیگه نگاهتم ندارم
اگه چشماتو بگیری من دیگه چیزی ندارم

چشمای تو نمیبینه حلقه اشکو تو چشمام
من واست می مردم اما باز هنوز خالیه دستام

من چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی
گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی

 


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 52
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 14
|
مجموع امتـــــیاز : 14
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ســـامــانــ جـــلــیـــلـــــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ