متن آهنگ وکدآوای انتظار از رضا شیری متن آهنگ وکدآوای انتظار از رضا شیری
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان
متن آهنگ "چطوری دلت اومد" از رضا شیری


تو رفتی و منو سپردی به سكوت و خلوت خونه میدونستی وقتی نباشی زندگی اینجا نمیمونه
چه طوری دلت اومد
میگفتی همیشه باهامی رو حرف تو حساب كردم چرا اینجوری رفتی و گفتی دیگه پیش تو برنمیگردم
چه طوری دلت اومد

تو رفتی و من تو رو میسپارم به ابر تو رفتی و من تو رو میسپارم به باد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به عشق به یاد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به ابر تو رفتی و من تو رو میسپارم به باد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به عشق به یاد

پشت سرتم نگا نكردی ببینی قلب یه نفر برای تو بد جوری تنگه
بعد از تو چشمام خیسه اما ارزوی من برای تو یه دنیای قشنگه

تو رفتی و من تو رو میسپارم به ابر تو رفتی و من تو رو میسپارم به باد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به عشق به یاد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به ابر تو رفتی و من تو رو میسپارم به باد
تو رفتی و من تو رو میسپارم به عشق به یاد

متن آهنگ "با من حرف بزن" از رضا شیری و فرهاد دهقان



دلهره دارم نكنه از من جدا شی
كاش نیاد روزی به فكر من نباشی
دلواپست میشم تا دور میشی از خونه
كی جز تو معنای این احساسو نمیدونه
دارم از عشقت دیوونه میشم
بگو همیشه میمونی پیشم

از تو دل میخوام نه ترحم شدم اسیر این توهم
كه میسوزه دلت واسه من با من حرف بزن
حرف بزن تا آروم بگیرم نگی دوسم داری میمیرم
كی میمیره واست به جز من با من حرف بزن

دلهره دارم دیگه تو خوابت نیام و
یا كسی روزی تو دلت بگیره جامو
دلواپست میشم تا دور میشی از خونه
كی جز تو معنای این احساسو نمیدونه
دارم از عشقت دیوونه میشم
بگو همیشه میمونی پیشم

از تو دل میخوام نه ترحم شدم اسیر این توهم
كه میسوزه دلت واسه من با من حرف بزن
از تو دل میخوام نه ترحم شدم اسیر این توهم
كه میسوزه دلت واسه من باهام حرف بزن
حرف بزن تا آروم بگیرم نگی دوسم داری میمیرم
كی میمیره واست به جز من با من حرف بزن

 

متن آهنگ "من به تو علاقه مندم" از رضا شیری


من به تو علاقه مندم، دوست دارم با تو بخندم

دوست دارم که این چشامو با تو رو دنیا ببندم

من شبا ستاره ها رو توی چشمات میشمارم
خودمو به دست گریه روی شونت میسپارم

گریه هام از سر شوقه، شوقه این احساس زیبا
دلخوشی به با تو بودن، کارمه هر شب همین جا

دوست دارم هر جا که میری با تو باشم هم قدم شم
دوست ندارم که یه لحظه از تو دنیای تو کم شم

من به تو علاقه مندم، دوست دارم با تو بخندم ....

 

متن آهنگ "از غمت دارم میمیرم" از رضا شیری


کی به تو غمو داد، که بشی دلتنگ ِ اون 
تو رو هی می سوزوند دل سنگ ِ اون

چرا موندی به پاش که بشه چشمات گریون
 می بینم که چشات شده باز همرنگ خون

بده تو نشون دل سنگ اون
ت
و رو هی می سوزوند همیشه همه جا آسون

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم
   پیش تو دیگه می مونم نه نمی رم

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم
   پیش تو دیگه می مونم نه نمی رم

 

متن آهنگ "بی صدا رفتی" از رضا شیری


بی خداحافظ بی هوا رفتی ، بی خبر خیلی بی صدا رفتی

فكر می كردم این كابوسه
كه با بوسه از لب های تو می پوسه

فكر نمی كردم تنها شم فكر نمی كردم
بعد تو هیچكی باهام جزغم نیست
  
سهم من از تو قلب دلتنگه
عكس آیندم ماتو بی رنگه

فكر می كردم این كابوسه
كه با بوسه از لب های تو می پوسه

فكر نمی كردم تنها شم فكر نمی كردم
بعد تو هیچكی باهام جزغم نیست

فكر نمی كردم یك روزی بری می سوزم
رفتنت سادست اما كم نیست

بی خداحافظ بی هوا رفتی
بی خبر خیلی بی صدا رفتی

فكر می كردم این كابوسه
كه با بوسه از لب های تو می پوسه

فكر نمی كردم تنها شم فكر نمی كردم
بعد تو هیچكی باهام جزغم نیست
 
فكر نمی كردم یك روزی بری می سوزم
رفتنت سادست اما كم نیست

 

متن آهنگ "بزن زیر گریه" از رضا شیری


نذار امشبم با یه بغض سر بشه بزن زیر گریه چشات تر بشه

بذار چشمات و خیلی آروم رو هم بزن زیر گریه سبک شی یه کم

یه امشب غرور و بذارش کنار اگه ابری هستی با لذت ببار
هنوزم اگه عاشقش هستی که نریز غصه ها تو تو قلبت دیگه

غرورت نذار دیگه خستت کنه اگه نیست باید دل شکستت کنه
نمی تونی پنهون کنی داغونی نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

هنوز عاشقی و دوسش داری تو نشونش بده اشکای جاری تو
نمی تونی پنهون کنی داغونی نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

نذار امشبم با یه بغض سر بشه بزن زیر گریه چشات تر بشه
بذار چشمات و خیلی آروم رو هم بزن زیر گریه سبک شی یه کم

یه امشب غرور و بذارش کنار اگه ابری هستی با لذت ببار
هنوزم اگه عاشقش هستی که نریز غصه ها تو تو قلبت دیگه

غرورت نذار دیگه خستت کنه اگه نیست باید دل شکستت کنه
نمی تونی پنهون کنی داغونی نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

هنوز عاشقی و دوسش داری تو نشونش بده اشکای جاری تو
نمی تونی پنهون کنی داغونی نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

 

متن آهنگ "جدایی بسه" از رضا شیری



دیوونم اگه هنوزم به پات نشستم
اگه به هیچ كسی دلی نبستم

دیوونم با اینكه رفتی به این امیدم
یه روز دساتو حس كنم تو دستم

این احســاس نذار بمیره
نذار یه روزی بیای سراغم كه دیره

بگو كجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شكسته به پای چشمات غرور این مرد

بیا نگا كن دلم شكسته نذار بمیره یه مرد خسته
جــــــدایــــــی بــــــســـــــه

اگرچه ازم بریدی هنوز دیوونم
بذار دیوونه ی چشات بمونم

كسی نیست به جز تو آخه تو قلب تنهام
تویی فقط تو عشق مهربونم

نگاه كن مث قدیما
تو چشم خیسم تو موندی واسم تو دنیا

بگو كجایی دلم گرفته دوباره برگرد
ببین شكسته به پای چشمات غرور این مرد

بیا نگا كن دلم شكسته نذار بمیره یه مرد خسته
جــــــدایــــــی بــــــســـــــه

متن آهنگ من به جای تو از رضا شیری


شكستم ولی تكیه گاه توئم

ببین بی كس اما پناه توئم
یه عمره كه از غصه و غم پرم
به جای تو بازم شكست میخورم

همون وقت كه از زندگی خسته ای
برات باز نشد هر در بسته ای
میخوام توی نقش تو بازی كنم
به هر سختی تقدیرو راضی كنم

اگه خاطرات تو رو دوشمه
به جای تو غصه تو آغوشمه
یه حسی منو سمت تو میكشه
میگن این عذاب عین آرامشه

تو هیچ وقت كنارت ندیدی منو
جلوتر ازت رفتم این جاده رو
مبادا كه غم راهتو سد كنه
به جای تو دنیا به من بد كنه

همه خنده و شادیا مال تو
تو رفتی و قلبم به دنبال تو
هوای تو رو دارم هر جا بری
بازم پیشتم حتی تنها بری

تو هیچ وقت كنارت ندیدی منو
جلوتر ازت رفتم این جاده رو
مبادا كه غم راهتو سد كنه
به جای تو دنیا به من بد كنه

همه خنده و شادیا مال تو
تو رفتی و قلبم به دنبال تو
هوای تو رو دارم هر جا بری
بازم پیشتم حتی تنها بری


زیرو رو میشم هنوز از کمترین آشفتگیتم

خیلی دوست دارم بدونم من کجای زندیگتم
باز واسم درو دل کنه من همه دنیامو میدم
واسه تکرار یه جمله که یه شب از تو شنیدم
من به تو نیاز دارم برگای تقویمو کندم
بذار با روزای روشن همه زخماتو ببندم
من به تونیاز دارم تکیه کن به شونه ی من
هرجا دستامو بگیری میشه سقف خونه ی من
اگه باور کنم تقدیرو میمیرم
چقدر این لحظه های تلخ زیبای
سکوتت بین ما فاصله میذاره
چطور برم سفر وقتی تو تنهایی
من به تو نیاز دارم برگای تقویمو کندم
بذار با روزای روشن همه زخماتو ببندم
من به تونیاز دارم تکیه کن به شونه ی من
هرجا دستامو بگیری میشه سقف خونه ی من
متن آهنگ "باور" از رضا شیری
 


قد باورم نبودی تو چشات حادثه اما

قد سرنوشت من بود تو که عاشقم نبودی
رو لبات زمزمه اما اسم من تو هر نفس بود
نمیدونم رسمه شاید این روزا ساده نبودن
دلارو آسون شکستن نرسیده فکررفتن
قد باورم نبودی قد باورم نبودی
پشت دستم دیگه جا نیست واسه داغ عشق تازه
ایندفعه پامو شکستم  نکنه راهی بشه باز
دل به هر سنگی ببازه
قد باورم نبودی تو چشات حادثه اما
قد سرنوشت من بود تو که عاشقم نبودی
رو لبات زمزمه اما اسم من تو هر نفس بود
متن آهنگ "قصه ی عشق" از رضا شیری
 


قصه ی عشقتو میگم به باد خدا کنه امشب بارون بیاد

من بشینم باز به یاد تو آخه دلم هنوز تورو میخواد
رفتیو نگفتی میمیرم بدون تو چجوری سر کنم
حالا که نیستی کنار من میخوام با همه ی دنیا قهر کنم
حالا دل تنهام بدون تو گریه میخواد
به یادتو میخونم زیر بارون میگم ببار
رفتی و بی تودلم اسیره نیستی حالا بهونه ی تورو میگیره
وقتی ببارن ابرا به یادت زیر بارون به عشق تومیمیره
 

متن آهنگ "دلم تنگه" از رضا شیری
 


دلم میخواد فقط تورو یه بار دیگه ببینم

دست تورو بگیرمو کنار تو بشینم
نمیدونی چقدر برام سخته که بی توباشم
دیگه تورو نبینمو یه روز ازت جدا شم
میدونی که دلم واسه تو تنگه
آخه دنیای من با تو قشنگه
چجوری میخوای طاقت بیاری
نکنه که دیگه دوستم نداری
میبینی حالو روزمو یه روز خوش ندارم
تنگه دلم برای تو بدجوری بیقرارم
نمیدونی چقدر برام سخته که بی توباشم
دیگه تورو نبینمو یه روز ازت جدا شم
میدونی که دلم واسه تو تنگه
آخه دنیای من با تو قشنگه
چجوری میخوای طاقت بیاری
نکنه که دیگه دوستم نداری


متن آهنگ "چشمای گریون" از رضا شیری
 


نمیدونم چی شد که تو از من دل بریدی

چی شد رو خاطراتمون یه خط باطل کشیدی
به من نگو به این زودی آخر قصه رسیده
نگو که خونه ی دلت منو دیگه راه نمیده
هنوز به یاد رفتنت چشمای من بارونیه
کاش میگفتی جدایی برات به این آسونیه
به گریه های هرشبم هیچکسی نبست جواب بده
آخه بگو که این دلم غصه هاشو به کی بگه
با چشای گریون از تومیخونم
کاش دوباره بگی پیشت میمونم
من از این جدایی دلم میگیره
دلم میگیره
ببین از غصه داغونم خیلی تنهام
نذار تا اشکی بشینه توی چشمام
با اینکه بی وفایی با تومیسازم
هزار بار دیگه به تو دل میبازم
با چشای گریون از تومیخونم
کاش دوباره بگی پیشت میمونم
من از این جدایی دلم میگیره
دلم میگیر

 


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 45
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: آواﮮ انتظار همراه اول , آواﮮ انتظار رضـــاشیرـــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ