متن آهنگ " غریبه " از علی تکتا متن آهنگ " غریبه " از علی تکتا
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

خیره شدم به اون روزا به خاطرات خوب و بد
غصه نخور دلم آخه از تو خطایی سر نزد
آهای غریب بی وفا ببین چی آوردی سرم
چطور می تونم عشقتو این روزا از یاد ببرم

نگفتی از چی دلخوری دلت بهونه گیر شدی
نگفتی با کی دمخوری چشم تو از من سیر شده
شبا خیال عشقی پاک رفیق رویای منه
یه ذره شبیه تو نیست اون همه دنیای منه

غریبه آهای غریبه بی وفایی
دلم پره ازت خدایی
چی دارم از تو جز جدایی

دیگه نمی شناسی منو قلب
  تو مال مردمه
این که میگم عاشقتم برای بار چندمه
دوس نداری دعا کنم یه روز به بن بست بخوری
از یکی بدتر از خودت یه روزی رو دست بخوری
راهتو کج کردی برو بی مهری علاج توئه
هر کی که مهربونی کرد فک نکن محتاج توئه
گوشه ی خاطراتتم یادی ازم نکن برو
میری تو از شرم چشام سرتو خم نکن برو

غریبه آهای غریبه بی وفایی
دلم پره ازت خدایی
چی دارم از تو جز جدایی

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 50
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 15
|
مجموع امتـــــیاز : 15
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: علــﮯ تکتــــــــا , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ