متن آهنگ "تو نیستی" از فرهاد دهقان متن آهنگ "تو نیستی" از فرهاد دهقان
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 27 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

دارم زیر بارون قدم میزنم
چقدر جای دستای تو خالیه
همین که هنوزم منو یادته
واسه قلب من جای خوشحالیه
دارم زیر بارون قدم میزنم
تو شهری که داری نفس میکشی
سکوت ادمو می کشه
اما من سکوت میکنم تا تو خوشبخت بشی
تو نیستی و من گل برات میخرم
تو نیستی و دیوونگی میکنم
تو باشی نباشی همین حالمه
دارم توو هوات زندگی میکنم
تو نیستی و من گل برات میخرم
تو نیستی و دیوونگی میکنم
تو باشی نباشی همین حالمه
دارم توو هوات زندگی میکنم
توو ذهنم همینجوری باقی بمون
نمیخوام که بد شی تو ی خاطرم
همه چیز الان یه جور دیگه بود
اگه تو نمی گفتی باید برم
باید برم باید برم



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 40
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ