متن ترانه های آلبوم مهران مستی متن ترانه های آلبوم مهران مستی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 27 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان
متن آهنگ "یواش یواش" از مهران مستی
 


میدونم دوسم داری از همون روزی كه دیدمت تو رو ...
دیدم كه ناز داری یواشی میای از اینوری
خوب میدونستی دلمو داری میبری با چشمات
تو آره خودت بودی با اون لبای خوشگلت
گفتی به من دوسم داری نگو كه دروغ بود حرفات
تو یواش یواش یواش اومدی توو قلبم
آروم آروم آسته پاورچین و نم نم
اومدیو عشقو برام آوردی
دل منو هر جا میخواستی بردی
اومدی عاشقم كنی دوباره
دلم كسی رو جز تو دوس نداره
میدونی كه میدونم داری ناز میكنی برام مثل همیشه
میدونم كه میدونی عاشق تو هیشكی مثل من نمیشه

 

متن آهنگ "ترحم" از مهران مستی
 


خیلی عوض شدی برو رسم رفاقت این نبود
كاشكی میشد توو خط عشق بعد تو نقطه چین نبود
طرز نگات عوض شده یه جور غریبه ای واسم
میخوام كه با تو راه بیام اما بهت نمیرسم
یادت باشه وقتی میری اسم منو صدا نكن
نذار چشاتو ببینم باز منو مبتلا نكن
تو هم به من نگاه نكن اشكامو نادیده بگیر
صدای گریه ی منو بشنو و نشنیده بگیر
بذار فراموشت كنم به من كمك كن عشق من
برو بذار تنها باشم قید ترحمو بزن

 

 

متن آهنگ "نه نه نمیشه" از مهران مستی
 



دوست دارم چی كم دارم وقتی دستاتو توو دستام دارم
دوست دارم چی غم دارم وقتی تو رو توو این دنیا دارم
دوست دارم تو رو دارم اگه نباشی بی تو غم دارم
تو میدونی بدون تو نمیتونم یه لحظه طاقت بیارم
نه نه نمیشه از عشق تو رد شد نه نه نمیشه با چشم تو بد شد
نمیشه چش رو چشم تو بست و نمیشه قلبتو ساده شكستو

 

متن آهنگ "جرم" از مهران مستی
 


به جرمی كه نمیدونم ازم اسمت رو میگیری
كجا غیر از خودم بودم كه اینجوری تو دلگیری
چرا احساس دیروزو ازم امروز تو می گیری
نرو بی تو نمیتونم نرو بی من تو می میری
نه من جز با تو میتونم نه تو غیر از منو داری
نباشم كی به جای من بده چشماتو دلداری
همین حالا بگو چی شد نذار این لحظه ها رد شه
یه حس مبهمی دارم میترسم بعد از این بد شه
همین حالا بگو بیش از همیشه غرق احساسم
شاید حالا كه میری تو دارم عشقت رو میشناسم

 

 

متن آهنگ "بدون تو نمی تونم" از مهران مستی
 




دیگه خسته شدم از این روزای بی تو بودن
دیگه خسته ام از این همه باختن و نبردن
دیگه از شب من هیچ آشنایی رد نمیشه
ببین كه از دعام حتی خدایی رد نمیشه
پس نمیتونم بدون تو یه لحظه سر كنم
نمیتونم از عشق تو من گذر كنم
نمیتونم بدون تو عمرو سر كنم بی تو
دارم كم میارم فك میكنم بی تو نمیشه
آخه توو قلبمی توو دل من مثل همیشه
فقط یادت باشه عاشق بودی یه روزگاری
قسم خوردی نری بمونی و تنهام نذاری

 

متن آهنگ "دوست دارم" از مهران مستی
 



دوست دارم تو مهمی برام تو رو خیلی میخوام
با تو هر جا میام میدونی تو دوست دارم
تو شدی جونمو با تو میمونمو به تو مدیونمو میمونی تو
دوسم داری دوست دارم دیگه هیچ وقت تو رو تنهات نمیذارم
دوسم داری دوست دارم آرزومه خنده روی لبات بیارم
دوسم داری میبینم از نگات میخونم از لبات عشقو توو صحبتات جونم فدات
دوسم داری تو الان موندیو منو خندوندیو دلو نشكوندیو جونم فدات
از حالا تو همه زندگیم شدی از حالا من دیگه عشق تو شدم
از این به بعد دیگه ما برای هم توی عشق فدای همدیگه هستیم

 

 

متن آهنگ "شب های تنهایی" از مهران مستی
 



مث دیوونه هاست حالم هزار فكر و خیال دارم
همش كارم شده گریه همه شبهامو بیدارم
تو میگفتی خداحافظ منم از زندگیت رفتم
نمیدونم توو اون لحظه چرا چیزی نمیگفتم
من تنها بدون تو دارم از غصه میپوسم
تو نیستی و شبا تا صبح همه عكساتو میبوسم
تو تازه رفتی از اینجا هنوز عطرت توو این خونست
شب و روزم شده مستی ببین خونه یه میخونس
هنوزم تا كه هنوزه من باهاتم عاشق لحظه ی دیدار نگاتم
توی كوچه دنبال یه رد پاتم اگه برگردی میبینی من باهاتم

 

متن آهنگ "آتیش" از مهران مستی




چشمات پر از عشق دستات آتیشه
میدونی عشقم به تو یه لحظه كم نمیشه
احساس خوبی داری همیشه
میدونی عشقم به تو یه لحظه كم نمیشه
با تو من زندگیو دوس دارم
با تو دیوونگیو دوس دارم
چشمامو بستم و عاشق شدم
عزیزم هر چی بخوای بگیو دوس دارم
هر چی آرزو دارم توو وجود تو هست
با تو میشه دل بست میشه پیشت نشست
دل من كنار تو همیشه عاشق تره
حال من بهتره وقتی حال تو بهتره
مگه میشه با تو بد بگذره

 

 

متن آهنگ "با احساس" از مهران مستی




دوس دارم دنیام با تو شیرین شه
پس بگو باشه بذار همین شه
دوس دارم اسمم با اسمت بیاد
میخوام عشق ما بیشتر از این شه
ما برای هم تبمون بالاست
وقت عاشقی واسه ما حالاست
دل من مثل دل تو تنهاست
بگیر دستامو خیلی با احساس
میدونی حتما كه دوست دارم كه بی قرارم بیا
میدونی كه من به جز عشق تو كاری ندارم بیا

 

 

متن آهنگ "تصمیم" از مهران مستی و تیوان و رفاهت
 
 


تو داری میری از دستم  باید فکر خودم باشم
دارم تصمیم میگیرم که از یادت جدا بشم
اگه دل سرد و مغرورم اگه حسی نمیگیرم
نه اینکه با تو عشقی نیست من از چشمات دلگیرم
من از چشمات دلگیرم

حالا که داری میری برو دیگه پشتتم نگاه نکن
ولی وقتی رفتی برو دیگه منم صدا نکن
صدا نکن بزار صدات یاد من نمونه
بزار این دل عاشقم توی قفس بمونه
توی قفس بمونه توی تهایی بخونه
بزار بگن یه دیوونه فقط میمونه تو این خونه
دیگه خاطراتت تو زندگیم حضوری نداره
دیگه فکر کردن به تو لزومی نداره

تو از دنیای من دوری تو حرفامو نمیفهمی
نگاهت میکنم اما پری از حس بی رحمی
من و تو توی قفس میخوای
خودت ازاد ازادی..
همین دیوونگی هارو خودت یاد من دادی

با یه اشاره رفتی دل و خوشو بشکونی
ولم کردی رفتی با کی خوش و بش کنی
ته خاطراتت اینه که حالا سردرگمه
یا که خیال تو توی شبای سردم گمه
برو قول بده مردونه پشت به عشق نکنی
وقتی دلگیری بد دهنی بهش نکنی
وقتی کسی رو نداره تنها امیدش تویی
تو قول بده تو بی کسی ولش نکنی
تو داری میری میری از دستم     باید فکر خودم باشم

 

متن آهنگ "تنهایی" از مهران مستی


مث دیوونه هاس حالم  هزار فكر و خیال دارم
همش كارم شده گریه همه شبهامو بیدارم

تو میگفتی خداحافظ منم از زندگیت رفتم
نمیدونم تو اون لحظه چرا چیزی نمیگفتم

من تنها بدون تو دارم از غصه میپوسم
تو نیستی و شبا تا صبح همه عكساتو میبوسم

تو تازه رفتی از اینجا هنوز عطرت تو این خونس
شب و روزم شده مستی ببین خونه یه میخونس

هنوزم تا كه هنوزه من باهاتم
عاشق لحظه ی دیدار نگاتم

توی كوچه دنبال یه ردپاتم
اگه برگردی میبینی من باهاتم

من تنها بدون تو دارم از غصه میپوسم
تو نیستی و شبا تا صبح همه عكساتو میبوسم

تو تازه رفتی از اینجا هنوز عطرت تو این خونس
شب و روزم شده مستی ببین خونه یه میخونست


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 43
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 11
|
مجموع امتـــــیاز : 11
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: مــــهـــران مســـــتــــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
mitra در تـــــاریخ : 1391/7/18/2 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سلام مرسي از وبلاگ خوبتون كداي قشنكي بودن اقا محمد مرسي};-
ممنون.... {-35-}

<-CommentGAvator->
Mina در تـــــاریخ : 1391/1/26/6 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
وبلاگش تغريبًا عاشقانه بود وبه وبلاگ من لطفاً سر بزنيد. Www.may- girl.blogfa.com

<-CommentGAvator->
Mina در تـــــاریخ : 1391/1/26/6 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
وبلاگش تغريبًا عاشقانه بود وبه وبلاگ من لطفاً سر بزنيد. Www.may- girl.blogfa.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ