متن آهنگ "آخه تو هنوز عشق منی" از مجید یحیایی متن آهنگ "آخه تو هنوز عشق منی" از مجید یحیایی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان


صدای باد و بارون اومد توی خیابون
اشكم داره میریزه بشور چشامو بارون
چشم انتظار دیدن از زندگی بریدم
انگار خدا نمیخواد بازم تو رو ببینم
آخه تو هنوز عشق منی
نكنه بری دلم رو بشكنی
هنوزم طرز نگاتو دوس دارم
خنده و اشك چشاتو دوس دارم
با چه بهونه داری كجا میری
نمیخوام بهم بگی مسافری
واسه عشقمون همش دلواپسم
بدون كه اگه بری یه بی كسم
چشم انتظار و دوری آخه تا كی صبوری
میخوام پیشت بمونم بهم بگو چجوری
دلم همش غم داره انگار تو رو كم داره
بیا پیشم تو دلم یه همدم داره


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 55
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 13
|
مجموع امتـــــیاز : 13
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: مجیــــــد یحیـــــــایـــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
sanaz در تـــــاریخ : 1391/11/8/0 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
salam.har chi migardam donbale ahange khiyal nakonhttp://mohammadsam.lxb.ir/commenting/avatars/avatar07.j pge alireza azad nist ke nist

<-CommentGAvator->
ملینــــــــ ا در تـــــاریخ : 1391/1/10/4 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
محمد سام خوبی؟؟؟؟منو میشناسی محمد؟؟؟اره؟؟؟چقدر دلم برای تو تنگ شده بی معرفت!!من تو ایما حذف کاربری کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ